Bazooka Rocket Tube

Artikelnummer: SL63
Artikelnaam: Bazooka Rocket Tube
Aantal Pijlen: 8 Stuks
Exacte Inhoud:
2x doublebreak ballrocket
8x ballrocket

Effectomschrijving: 10 prachtige pijlen verpakt in een koker met draagriem
Richtprijs: €20,-
Afmetingen: 70mm x 585mm
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk BV voor deze informatie.

Bijlagen

• bazooka rocket tube.jpg
    bazooka rocket tube.jpg
    9,1 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Afrader. Die balletjes zijn maat small ofzo, zeer klein en met slecht 9 gram pts.
Voor 20 euro zijn er vele betere pijlpakketen te koop. Dit pakket mag wat mij betreft 5 tot 10 euro kosten en niet meer.

Inderdaad. Wij hadden ze ook.

klinkt allemaal spectaculair Bazooka etc. maar vaak gaat het nergens over.
Als ik me kan herinneren ( ofzo ) dan pasten de bolletjes in een pingpong balletje.

Dikke afrader dus :bye:

Ik heb geloof ik de film ervan ooit eens gezien op de site van Savendro, in mijn herinnering waren het toch leuke pijlen hoor... Ik kan de film niet zo 1,2,3 meer vinden, op zijn site staat ie ook niet meer, maar wil hem graag nog eens zien.

:bye:

Ik heb geloof ik de film ervan ooit eens gezien op de site van Savendro, in mijn herinnering waren het toch leuke pijlen hoor... Ik kan de film niet zo 1,2,3 meer vinden, op zijn site staat ie ook niet meer, maar wil hem graag nog eens zien.

Ik ben het helemaal met je eens, deze pijlen hebben nog een redelijke uitwerking voor dit formaat pijltjes. Ik heb ze namelijk van de Lesli dealer gehad 2 jaar geleden, daar heette dit pakket Samurai. Ik was in het begin erg teleurgesteld toen ik mijn bestelling af ging halen, maar toen ik de pijlen afstak was ik verbaasd over de uitwerking die er uit deze kleine knikkertjes kwam. Het boeket was best goed, beetje vergelijkbaar met de ninja pijlen.

Hier dan het filmpje:)

Ik vond ze persoonlijk erg goed voor het formaat, en het dubbele effect was ook erg grappig! Geen 40 grams pijlen maar zeker leuk om eens te proberen.

Bazooka

Dat ziet er inderdaad best goed uit! 8 pijlen voor 20 euro, is misschien niet al te goedkoop, maar ze zijn goed om eens te proberen.
Leuke, ronde uitwerkingen die volgens mij echt niet te klein zijn. En die double break is ook best goed; hier is echt sprake van 2 boeketten die even groot zijn. Je ziet vaak 1 groot boeket en dan nog 1 ***lig boeketje er achteraan.

Hier dan het filmpje:)

Ik vond ze persoonlijk erg goed voor het formaat, en het dubbele effect was ook erg grappig! Geen 40 grams pijlen maar zeker leuk om eens te proberen.

Bazooka

Super dat je het filmpje nog met ons kunt delen, ik ben nog altijd overtuigd dat dit voor het formaat prima pijltjes zijn. Inderdaad, ze zijn superklein, maar ik vind het effect best leuk, heb zeker slechtere pijlen gezien. Je hebt 8 pijlen voor €20,-, misschien wel wat prijzig, maar als je ze zou hebben, zou ik het niet als miskoop zien, zeker de double-pijlen zijn leuk. :)

Ik ga wel af op het filmpje met mijn mening, maar in werkelijkheid is vuurwerk wat mooier als op film, ik ben dus wel tevreden. :)

IMG_6967.JPG

Lesli heeft dus de Samurai; http://www.vuurwerkcrew.com/album/albums/userpics/10001/Lesli_Demo_1909060004vwc.jpg

Laatst bewerkt:
zie ik het nou verkeerd of
Aantal Pijlen: 8 Stuks
Effectomschrijving: 10 prachtige pijlen verpakt in een koker met draagriem
?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan