Baron Samedi [Uitloop 2019]

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 825
Artikelnaam: Baron Samedi
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 443 gram
Aantal schoten: 60 schoten
Effectomschrijving: Zéér opvallende cake met maar liefst 60 schoten. Een echte eye catcher voor iedere vuurwerk winkel.
Max. tube diameter: 20mm
Tijdsduur: 45 sec
Kartoneenheid: 6/1
Adviesprijs: € …
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

0825-baron-samedi_copy.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Baron Samedi is een mannelijke godheid (Loa) uit de Caraïbische Voodoo. Hij is de Loa van de dood en wordt vooral gediend in de Haïtiaanse variant: de Vodou. Baron Samedi neemt voor ieder mens de beslissing over leven en dood. Hij bepaalt wanneer iemand geboren wordt en wanneer deze weer sterft.

Aldus Wikipedia.

Baron Samedi is een mannelijke godheid (Loa) uit de Caraïbische Voodoo. Hij is de Loa van de dood en wordt vooral gediend in de Haïtiaanse variant: de Vodou. Baron Samedi neemt voor ieder mens de beslissing over leven en dood. Hij bepaalt wanneer iemand geboren wordt en wanneer deze weer sterft.

Aldus Wikipedia.

Amen bedankt voor de wijze les en verwacht een "dodelijk" stukje vuurwerk:)

Iemand ervaring mee / straatfilmpje. Kon het niet laten om deze te laten liggen met een freak actie.

Iemand ervaring mee / straatfilmpje. Kon het niet laten om deze te laten liggen met een freak actie.

Een filmpje heb ik niet, maar hij stond wel in de straat. Boven verwachting goed ding, met name door het tempo. Ramt die 50 schoten er lekker snel doorheen. Dus je zult geen spijt krijgen van je aankoop verwacht ik.

Inmiddels heb ik wel een eigen film.

Let op, bij de laatste schoten zit er een cake van de buurman doorheen, die het geduld niet kon opbrengen om even te wachten:

Back
Bovenaan