Bad Boys Assortiment

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1024
Artikelnaam: Bad Boys [Ass.]
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 12x 128 gram
Aantal Schoten: 12x 16
Effectomschrijving: Assortiment van 12 verschillende Bad Boys 16 schots cakes verpakt in één karton. Een gegarandeerd verkoopsucces
Tijdsduur: 12x 20 sec
Stijghoogte: 25 meter
Afmetingen: 10x10x12.5
Kartoneenheid:
12/1
Richtprijs: € 84,95

O.a. te koop bij: https://www.vuurwerkbestelling.nl/

Wij danken Vulcan Europe voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

1024_1.png

Laatst bewerkt door een moderator:
12 cakes voor 7 euro per stuk? Niet slecht! kruitinhoud is niet geweldig, maar de prijs lijkt me meer dan redelijk.

Inderdaad, deze ook even in de gaten houden.
Zien er leuk uit, en voor dat geld mooi stook spul voor in de voor avond.

Volgens mij worden er enkele van deze cakes ook los verkocht, althans de Godfather iedergeval.

Vulcan Europe maakt erg goede stappen, je ziet dat er een heel ander beleid achter zit dan bij Schuurmans in de afgelopen 10 jaar. Nu nog de Falcon/ Sky screamer in ere herstellen en dan zijn ze voor mij weer back in the game!

Ik vind de kleine cakes van vulcan altijd erg goed van kwalitijd, en zeker leuk voor de voor avond!

Dit assortiment gister op de demo gezien en is echt een prima assortiment voor deze prijs. Lekker afwisseld en goede kwaliteit voor de relatief kleine cakes!

Geweldige move van Vulcan, krijg een beetje een deju vu naar spullen van original fireworks van 10 jaar geleden. Leuke kleine betaalbare cakes. Zeker een assortiment om in de gaten te houden.

Zit heel erg te twijfelen over deze, 6 tientjes is niets als het leuke cakes zijn. Lijkt me prima opwarm spul voor de vooravond!

Back
Bovenaan