Baassie123's oud en nieuw topic (foto- en video updates) 2012-2013

baassie123

VWC lid
Hierbij dan ook mijn eigen topic van afgelopen oud en nieuw (2012-2013)
Dit was een briljant jaar met een grotere collectie als ooit tevoren, met wat leuke spullen erin. Wat de waarde van de collectie was weet ik niet precies, en je mag zelf beoordelen ;)

Ik heb een"nieuwe" camera dit jaar en een statief, dus lekker gefilmd hoe we aan t knallen waren. Ik heb in totaal ruim 2.5 uur aan beeldmateriaal. Niet alles staat er even goed en mooi op, maar er zitten zeker leuke dingen tussen.
Hier wat foto's en een teaser, jullie zien vanzelf wanneer er een update is!!

SAM_4018.jpgSAM_4022.jpgSAM_4053.jpgSAM_4063.jpg(Ja we hebben alles netjes opgeruimd)SAM_4086.jpg

En de teaser

Laatst bewerkt:
Niet echt een update, maar er is een nieuwe en langere teaser :)
Ook even startpost aangepast, die vorige had echt slechte kwaliteit. even 1080P en dan full screen ;)
Hopelijk is deze iets beter. (vooral trots op die muziek met de overgangen syncen :D )

Heb weer wat nieuwe video's voor jullie klaar staan!
Zie hier de Ignition van Herlat, een hele nette fontein!

Laten we er gelijk de Origin of Fire achteraan gooien. Hele kleine cake met uitvouwbare voetjes maar toch een verrassend leuk potje.

Die ignition is er wel 1 om te onthouden zo te zien :) Nette filmpjes!

Ja zeker wel! Voor de prijs is het echt een super fontein, lekker fel en hoog, echte aanrader.
En bedankt, dat waardeer ik altijd :)

Ook gelijk een nieuwe video dan maar, de Crazy Square van Herlat, erg slechte cake voor de prijs en ook nog eens gevaarlijk.

Nog een nieuwe video. De Psycho Mania van Zena, erg mooie cake maar helaas knalde een bombette in de tube en viel de cake om richting ons, niet echt fijn. Maar als je hem vast zet een echte aanrader!

Weer een videotje erbij. Dit keer een fontein van China Red, de Thiera, gratis erbij gekregen maar erg saai ding (vond ik)

Nog een video erachteraan, dit is het ongeveer het laatste Nederlandse ding (op wat romeinse kaarsen ed na) Hier de Rising Stars van Originial, echt een hele mooie cake!

Filmpjes van zeer fijne kwaliteit Baassie. Daar houden we van. Je koestert je vuurwerk, dat zie je echt terug in je films. Ga zo door!

Bedankt Nitraat, ik zal zeker nog doorgaan ;)

Ook bedankt Lev-he dit soort feedback zie ik heel graag.

Ook gelijk een nieuw filmpje, ik had 16 Asgaards afgelopen oud en nieuw, heel veel staan er erg slecht op maar je ziet wel iets, mijn excuses daarvoor! We beginnen met de A

zie dit toppic nu pas.
maar Baasje wat een mooje kwaliteits beelden!
ga zo door. ik wacht met smacht op meer!

Back
Bovenaan