B-demp's Oud en Nieuw Compilatie! meer dan 20 minuten shells, knallers, etc!

B-demp

VWC lid
Hallo beste kijkers :D
Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar

Zoals ieder jaar heb ik een compilatie gemaakt van het gestookte spul.

Om een impressie te geven van wat er allemaal gestookt is:

Col1010.jpg

col2.jpg

Deel 1(Overdag)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deel 2 ('s Avonds)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gr. B-demp :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Ik kijk uit naar het 2e gedeelte. Vond dit filmpje erg leuk om te kijken namelijk. Ook leuk gestookt ideale stookplek lijkt me zo.

Ziet er weer prachtig uit, B-demp! Je films en vuurwerk worden elk jaar beter :wink: Dit soort sfeerfilms zie ik graag, en velen met mij, denk ik zo.

Mijn complimenten, wat een prachtige film in superkwaliteit.
Tot nu toe 1 van de mooiste compilaties die ik de laatste dagen gezien heb.

Genieten:cool:

Schitterende beeld en geluidskwaliteit!!!

En zeker mooi vuurwerk, die fluitpijlen zijn erg goed van Herlat volgend jaar ook maar een pakkie van meenemen. Kosten die pijltjes? Neem aan dat die bij Zena te koop zijn.

Mooie projecten er ook tussen. Heb er met plezier naar gekeken!

Schitterende beeld en geluidskwaliteit!!!

En zeker mooi vuurwerk, die fluitpijlen zijn erg goed van Herlat volgend jaar ook maar een pakkie van meenemen. Kosten die pijltjes? Neem aan dat die bij Zena te koop zijn.

Mooie projecten er ook tussen. Heb er met plezier naar gekeken!

13 Euro voor 6 stuks:)
Flink aan de prijs maar zeker geen miskooop!
Te koop in Zena Belgie en Zena NL

echt een mooie collectie man!
goede kwaliteit filmpjes. jullie hebbe je eige dus ook een goed oud en nieuw gehad!

groetuu

Heb echt genoten van de films B- Demp. Zitten een paar dingen tussen waar ik mij echt over verbaas. Die 3'' doen er niet onder, zijn gewoon lekker groot! Light Year zijn ook goed, zeker even in de gaten houden.

Bedankt!

Back
Bovenaan