Autosticker Vuurwerkcrew

ELalexandro

VWC lid
Hey allemaal!

Aangezien ik niet veel actief ben en deze sticker er al meer dan een jaar op heb plakken dacht ik van ik ga eens een foto ervan delen :)
Zelf post ik niet veel, maar lees heel erg veel hier, daarmee dat ik al lang fan ben & heb ik dus maar zelf een sticker gemaakt op het werk.

vuurwerkcrew.JPG

:D

Thanks VWCrew!

Bijlagen

• IMG_1422[1].jpg
    IMG_1422[1].jpg
    119,2 KB · Weergaven: 0
ziet er erg vet uit!
maar zit hier, net als het AVP logo, geen copyright op?

zo ja, misschien bij veel vraag, wel een idee om wat stickers te laten maken vanuit VWC.

Ik zeg verkoop de stickers aan leden van dit forum en geef het verdiende geld aan de vuurwerk moderators. Hebben wij mooie auto stickers, heb jij geen gezeik met een eventueel copyright en hebben de moderators meer vuurwerk. Win-win situatie dus :p. Ik wil btw best zo'n sticker hebben hoor:wink:.

Haha thanks jongens ;D
En copyright omdat ik als fan een sticker voor mijn eigen heb gemaakt omdat ik dit forum zo leuk vind en dat aan de medemens wil laten zien? Dacht het niet :p

nou zo heb ik ook een keer problemen gehad met een forum over mijn auto.
als een mod het niet goed vind heb je t daar denk k wel mee te doen.
zit denk ik wel een cc op het echte logo hoor!

dit is geen (directe) kopie van het vuurwerkcrew logo dus de copyright kwestie op het logo gaat niet op. het zou zo kunnen zijn dat vuurwerkcrew een merknaam is en dat die dus niet zomaar gebruikt mag worden. De enige die hier echter antwoord op kunnen geven zijn de (ex-)mods.

Als we nu toch bezig zijn, waarom maakt VWC er niet een aantal zodat de freaks die graag zo'n sticker willen hebben er eentje kunnen kopen. Toch lijkt een mooi grijs vest met achterop vuurwerkcrew.nl me ook wel gaaf :) vooral met oud en nieuw.

Als we nu toch bezig zijn, waarom maakt VWC er niet een aantal zodat de freaks die graag zo'n sticker willen hebben er eentje kunnen kopen. Toch lijkt een mooi grijs vest met achterop vuurwerkcrew.nl me ook wel gaaf :) vooral met oud en nieuw.

Ik stem voor! Probleem is vaak dat mensen zeggen dat ze een vest willen, maar vervolgens niet kopen, waardoor VWC in dit geval met een stapel vesten blijft zitten.
Dan zou je moeten zorgen dat er van tevoren betaald moet worden, dan kan er gericht ingekocht worden :D
Als je dan toch vesten laat drukken, zorg dan dat je kunt kiezen uit grijs of zwart :thumbup:

Jwtjuh :bye:

Ik vind het echt een onwijs gave sticker en in mijn ogen staat hij compleet los van het VWC logo en voorzie ik geen problemen als je zo iets op je auto hebt zitten. Ik zal dit meenemen in ons jaarlijkse overleg eind deze maand en kom hier dan ook zeker op terug.

Back
Bovenaan