[Ass.] Final City Trip

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: VC415
Artikelnaam: Final City Trip
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 2282,4 gram
Aantal schoten: 5x 36 schoten
Effectomschrijving: 5 verschillende 36 shots 500 gram cakes met de mooiste en best geselecteerde effecten. Absoluut top assortiment!
Afmeting:
Max. tube diameter: …mm
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 5/1
Adviesprijs: € 179,99
Winkelprijs: € 159,99
O.a. te koop bij: Magnumvuurwerk.nl

VC415-Final-City-Trip-Magnum-Vuurwerk.jpg

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Vorig jaar op een demo (toen nog met 6 cakes) gezien en vond ze goed opvallen.
Misschien niet het hardste maar wel goed afgewerkte effecten. Door het tempo was het ook een mooie set.
Staat bij mij wel in de top 3.

Lang getwijfeld om deze te kopen maar uiteindelijk dit jaar (nog) niet

De nieuwe naam en aantal doet gelukkig geen afbreuk aan dit leuke setje cakes zoals ze nog met z'n zessen waren.
Zoals Sirens aangeeft geen harde burst maar het zijn echt prima cakes.

In mijn exemplaar zit 2x de Berlin, en mist de Amsterdam. Geen idee of dat positief is of niet haha. Ik laat het lekker voor wat t is.

In mijn exemplaar zat nog wel de moscow. Weet zo niet welk jaartal productie het is maar kreeg het er wel bij. Heb ook nog 20 euro minder betaald dan de eerste prijs omdat er 1 cake zou missen.

Ben benieuwd naar morgen of de cakes wat goed blijven in het weer.

In mijn exemplaar zit 2x de Berlin, en mist de Amsterdam. Geen idee of dat positief is of niet haha. Ik laat het lekker voor wat t is.

Haha, ruilen? Wij hebben twee keer de Amsterdam en twee keer de Paris. En nog een losse Paris om er 6 stuks van te maken. Niet helemaal lekker gegaan met ompakken..

Rond 18:00 afgestoken met de kleine man. Dacht de burst valt mee, maar dat viel alles behalve tegen. Voor mij tot nu toe de verrassing. De buren van verderop zeiden wat is dit dan! Zonde om nu al af te steken. Was totaal niet zonde om hem eerder af steken, mooi moment met mijn zoon:D:cool:

Rond 18:00 afgestoken met de kleine man. Dacht de burst valt mee, maar dat viel alles behalve tegen. Voor mij tot nu toe de verrassing. De buren van verderop zeiden wat is dit dan! Zonde om nu al af te steken. Was totaal niet zonde om hem eerder af steken, mooi moment met mijn zoon:D:cool:
Precies ik weet ook niet beter dat deze een goede burst hebben

Heb deze ook gehad, iedereen liep te zeuren dat burst niet hard was nou die was echt gewoon prima, de
Boeketten waren ook groot en vol en ook mooie effecten. Als ik deze weer voor een goede prijs zou tegenkomen dan overweeg ik ze zeker weer. Mooi spul

Absoluut eens met bovenstaande reacties! Vond ze prachtig. Harde burst, grote boeketten, mooie kleuren. Volgend jaar weer!

Had mijn verwachtingen na aanleiding van verschillende demo's flink naar beneden aangepast. Maar deze klapte er toch echt wel goed op hoor. Zoals hierboven al meermaals is gezegd: Harde burst, goede boeketten en veel variatie.

Back
Bovenaan