Asian Smile

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: SL57
Artikelnaam: Asian Smile
Aantal Schoten: 16 Schots
Kruitinhoud: volgt
Effectomschrijving: 16 goudkometen eindigen in sprookjesachtigen glittersluiers in combinatie met hemels blauwe sterren. Deze Asian Smile zal meer dan een glimlach teweeg brengen.
Tijdsduur: 20 seconden
Afmetingen:
Verpakkingseenheid:
Richtprijs: €29,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

SL57.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier ben ik heel erg benieuwd naar, vooral naar de "glittersluiers" ik hoop dat deze goed zijn uitgewerkt, dan kan dit echt een regelrechte topper worden!

Deze combinatie lijkt mij ook erg intressant.

Als het echte mooie lange glitterwillows zijn met blauwe tip zal het idd een toppertje worden

Wat een prachtige foto die op t label staat! Nu de uitwerking nog.:wink: De tekst belooft veel goeds in ieder geval.

De Asian Smile gaat 29,50 euro kosten
Mooie cake,schiet salvo,s (4x4) in goud brocade,s onder een harde burst.
Film komt z.s.m. online

lijkt mij ook een erg mooie pot alleen nu nog een dealer zoeken. heb verschillende skyline dealers bij mij in de buurt alleen geen van allen verkoopt deze:(. hij is inderdaad wel erg snel afgelopen maar zoals vaker al gezegd is hij het wel waard.

Aanvulling voor startpost

Artikelnummer: SL57
Artikelnaam: Asian Smile
Afmeting: 201x204x178 mm
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 200 Gram
Aantal Schoten: 16 Schoten
Effectomschrijving: 16 goudkometen eindigen in sprookjesachtigen glittersluiers in combinatie met hemels blauwe sterren. Deze Asian Smile zal meer dan een glimlach teweeg brengen.
Effecthoogte: 25 Meter
Tijdsduur: 20 Seconden
Kartoneenheid: ...
Richtprijs: €29,50

Back
Bovenaan