Arnhem 10-05-2008

moontan

VWC lid
Waar: Arnhem
Wanneer : 10 mei 2008
Wie: Katan Vuurwerk
Kaliber: niet bekend
Tijdstip: 22.00 uur

Kennisgeving

Ontbrandingstoestemming Vuurwerkbesluit Katan Vuurwerk Arnhem

Gedeputeerde Staten van Gelderland maken bekend dat zij op 29 januari 2008 een aanvraag om een ontbrandingstoestemming als bedoeld in artikel 3.3.2, derde lid, van het Vuurwerkbesluit hebben ontvangen van Katan Vuurwerk uit Ulft.

De aanvraag heeft betrekking op het tot ontbranding brengen van vuurwerk en het opbouwen, installeren, en verwijderen daarvan op 10 mei 2008 vanaf een grasveld gelegen aan de Stadsblokkenweg te Arnhem. Het betreft een buitenvuurwerk ter opluistering van de plaatselijke kermis, waarvan de afsteektijd is gepland om 22.00 uur.
Conform het Vuurwerkbesluit heeft de Burgemeester van de gemeente Arnhem verklaard geen bezwaar te hebben tegen het tot ontbranding brengen van het vuurwerk. Gedeputeerde Staten hebben besloten de gevraagde ontbrandingstoestemming onder het stellen van voorschriften te verlenen.

Kaliber: niet bekend

De plek is naast de John frostbrug op de voormalig ASF Terrein (waar elk jaar vuurwerk ontstoken wordt) en de Kaliber is hoogst waarschijnlijk weer Professioneel was vorig jaar wel altans

Heb Katan Vuurwerk net even opgebeld over de show in Arnhem

en kaliber is zoals elk jaar Professioneel tot max 3" inch :) :wink:

Het is alweer 4,5 uur geleden de showtje en heb wel genoten. Heb mooie plekje gehad voor het filmen.

waren intotaal 76 shells & 10 blokken allemaal van BKV

Iedergeval leuke blokken en prima finale.

hier de film Klikkerdeklik :bye:

Laatst bewerkt:
Als ik hm wil bekijken stopt die al na een paar seconden?

Gr

Hallo stb, ik denk dat je geen vista heb dat heb ik ook niet op deze computer dus ik zal even zeggen hoe ik het doe: VLC media player even downloaden als je die nog niet heb, openen, dan klik je op bestaat daarna ga je naar versneld openen en kopieer je de link er even in.
Kwaliteit wordt wat minder maar je kan het wel bekijken.
Zo Michael je ben wel erg vroeg dit keer :)
Snel joh haha, ik kan nu even niet kijken ik zal vanmiddag of later in de ochtend even kijken.

Als de film(s) van mij niet willen downloaden of rechtstreeks bekijken via media player dan kan het probleem aan Internet Explore 7 liggen.

ik heb dat probleem ook kan van geen enkele site films rechtstreeks bekijken :angry: blijkt probleem aan Internet Explore 7 te liggen... :bonk:

Back
Bovenaan