[Army Serie] Spitfire

Zeer goed fluitblokje, lekkere tempo goede crackling aanrader!!
Ik zit heel erg te twijfelen maar als ik nog wat geld kan bemachtigen zet ik deze op me lijst.
Bij deplantenhal kost die 10.00 euro

:bye::bye:

10 Euro voor 200 schoten is niet veel! Ik ben alleen van mening dat de meeste fluitbatterijen een veelst te laag tempo hebben om een echt spektakel te zijn.

10 Euro voor 200 schoten is niet veel! Ik ben alleen van mening dat de meeste fluitbatterijen een veelst te laag tempo hebben om een echt spektakel te zijn.

Daar ben ik het zeker met je mee eens., maar op het filmpje heeft die echt een super snelle tempo, en een vriend zei het ook maar ja die vind een bijtje als waren al onwijs!
Weet iemand misschien of er eentje of meerdere op het filmpje wordt afgeschoten?
Maar ik zit te twijfelen om hem te kopen omdat ik niet zo'n heel hoog budget heb tot nu toe en dan heb ik liever wat mooi sier inplaats van fluit en crackling.

:bye::bye:

Dit jaar SPitfire 2 voorbij zien komen.
Wat een trage cake zeg. Voor de mensen die van langdurige fluitblokjes houden aan aanrader. Wil je een hoog tempo, dan kan je deze beter links laten liggen.

Gaf wel flinke rookontwikkeling dus als je de straat onder de rook wilt zetten is hij wel aardig ja!

Back
Bovenaan