Arch Fountain

Hij is €5 (dat is 50%) duurder dan andere 2 min. fonteinen op de markt. En die spuiten hoger met boeiender afwisseling van effecten.

Ik vond deze gisteravond erg leuk.
Maar ja als ik deze dan ga vergelijken met een Coral beauty, dan ga ik toch voor de Coral.

Hier een foto!

2mooys1.jpg

(Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Ik vind de Arch Fountain wat tegenvallen.. de pot weegt echt bijna niks(gisteren in mijn handen gehad), en ben ook benieuwd of de Arch niet om zal vallen

Ik vind de Arch Fountain wat tegenvallen.. de pot weegt echt bijna niks(gisteren in mijn handen gehad), en ben ook benieuwd of de Arch niet om zal vallen

Klopt helemaal , ik heb hem 6 december ook vast gehad,hij weegt echt helemaal niks (ik denk met een beetje wind dat hij omwaaitd) , dus goed vastzetten deze fontein!( met O.A een vuurwerkklem of wat stenen!):wink:

jammer dat ze een aantal mooie artikelen er uit gehaald hebben en er zo iets voor terug zetten.. Op de bestellingen die ik gezien/bekeken heb was die nog niet echt veel terugkomend.

Klopt helemaal , ik heb hem 6 december ook vast gehad,hij weegt echt helemaal niks (ik denk met een beetje wind dat hij omwaaitd) , dus goed vastzetten deze fontein!( met O.A een vuurwerkklem of wat stenen!):wink:

Ik had hem ook in me handen gister,
Ik snap niet dat ie door alle keuringen heen is gekomen.
hij beweegt als een gek is niet stabiel en idd goed vastzetten is de enige optie.

v500_a59d1c4b7c83c03f410a6124b5f14898_27536655.jpg

Geliefde voor eigen gebruik nader toestemming te vragen

Back
Bovenaan