Arch Fountain

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 5064
Artikelnaam: Arch Fountain
Netto Kruitgewicht: n.n.b.
Aantal Schoten: n.v.t.
Effectomschrijving: Red and silver crackling, red fountain, crackling chrys and red, crackling purple, purple fountain, crackling chrys and purple.
Stijghoogte: 2-3 meter
Richtprijs: € 15.95
Verpakkingseenheid: 12/1
O.a. te koop bij: Bestel-Vuurwerk.nl

5064_temp.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
met een meer foudig fontein is niks mis .
maar waarom wordt er dan gelijk zo n raar gedrocht van gemaakt

Laatst bewerkt:
Mwah, staan blijven doet 'ie wel hoor maar veel loze ruimte in een karton... daarom behoorlijk aan de prijs waarschijnlijk.

ProLine heeft nog zo'n misvormd gedrocht die hopeloos te kartonnen valt en daarom loeiduur. Veel niet-kritische burgers vallen nou eenmaal voor mooie vormpjes...

Als er nou een waterfall effectje in zit, dan snap ik de vorm enigszins...anders is het inderdaad zonde van de ruimte die men hierdoor kwijt is in de omverpakking.

Potje klinkt heel leuk, de vorm is ook wel grappig, maar totaal nier praktisch..
Als ik even nuchter nadenk, gok ik erop dat deze gewoon dúúr gaat worden..
Mocht de prijs meevallen, ga ik hem wel overwegen natuurlijk

Ik vind 'm wel duur als ik 'm vergelijk met de Happy Dick of Cat's Eyes bv; andere fonteinen van tegen de 2 minuten. En dan heeft deze nog niet de volle 200gram sas ook. Moeten wel opvallende effecten zijn om mij laaiend enthousiast te krijgen.

Ik vind 'm wel duur als ik 'm vergelijk met de Happy Dick of Cat's Eyes bv; andere fonteinen van tegen de 2 minuten. En dan heeft deze nog niet de volle 200gram sas ook. Moeten wel opvallende effecten zijn om mij laaiend enthousiast te krijgen.

Ja dat krijg je met zo'n vorm hè, dan bestaat een karton voor één derde uit lucht. Komt de prijs niet ten goede lijkt mij.

Dat even daar gelaten lijkt het mij een mooie fontein, met vooral mooie kleuren. Góede fonteinen weten mij zeker wel te boeien, dus als het wat bijzonders is overweeg ik zeker hem aan te schaffen, maar dat is even afwachten.

Toch blijf ik me afvragen wat de toegevoegde waarde van deze vorm is.

Laatst bewerkt:
Lijkt mij wel een leuke fontein, rood en paars vind ik altijd mooie kleuren in fonteinen.

Jammer van de vorm inderdaad, hierdoor is de prijs toch wel een stuk hoger dan wanneer het een ''normale'' vorm zou hebben.

Adviesprijs: €15,-

En mijn film :):
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Leuk ding voor het geld. Niets bijzonders qua uitwerking, maar duurt wel twee minuten!

Het ziet er wel allemaal leuk uit, maar naar mijn mening zit er zo weinig verandering en spectakel in en dan ook nog is de tijdsduur van 2min, voor mij voor dat geld te saai!

Hij is wat eentonig, maar dan heb ik liever deze dan 2x de Happy Pyramid. En de vrouwtjes / kinderen vinden dit waarschijnlijk geweldig. Daarbij staat er aardig wat wind waardoor het effect vervaagd.
Je krijgt in ieder geval iets voor weinig geld dat lang duurt, kan je niet vaak zeggen van Pro-Line.

Val er net niet van in slaap.

Ik kan zo een aantal fontijnen opnoemen die goedkoper zijn en beter presteren.

Ik denk dat het verstandig is voor gbv/weco om eens te kijken naar echt concurerende producten.

gr

Back
Bovenaan