Aquanura Efteling.

jakhal

Banned
Members,

Misschien sla ik de plank volledig mis, maar ik heb deze show mogen aanschouwen. Ik was zwaar onder de indruk van dit water, licht, vuur en geluid spektakel. Deze show heeft mijn PYRO hartje echt sneller doen kloppen want indirect....komt het toch een beetje in het zelfde straatje terecht.

Ik hoop dat jullie door het bekijken van deze film er net zo van kunnen genieten als ik deed, want het is echt de moeite waard.

(Beelden afkomstig van Efteling T.V)

Ik heb deze vorig jaar mogen aanschouwen en ik was ook zeer zeker onder de indruk. Al moet ik zeggen dat ik na loop van tijd het een beetje eentonig vond, omdat dezelfde 'watereffecten' steeds werden gebruikt. Maar ik heb dit spektakel ook overdag bekeken, zal in het donker vast veel mooier nog zijn.

Inderdaad ik heb deze show in het verleden meerdere malen mogen zien.
was er maar een pyrotechnisch bedrijf in Nederland die hier een pyro musical op maat en kleur mee kon maken toppie.

Jakhal, ik ben het volledig met je eens. Ik was ook echt onder de indruk en ik vind dit een erg goede zet van de Efteling. Ik heb de show afgelopen augustus gezien en was echt blij verrast. Een aantal tails o.i.d. zouden het nog mooier maken. Even off-topic. Ik was al jaren niet meer in de Efteling geweest, maar ze hebben echt stappen vooruit gezet. Dit komt mede door de Aquanura show, Raveleijn Show en de Baron 1898. Eetgelegenheden zijn ook vooruit gegaan. Nu nog een keer een speciale zomeropening met extra lange openingstijden en afsluitende vuurwerkshow

Ik vind het wel mooi om te zien maar vuurwerk is toch wel een hele andere beleving voor mij persoonlijk.

Back
Bovenaan