Apocalypse

Aftershock

VWC lid
Artikelnummer: 680
Collectie: Vuurwerkland collectie
Aantal schots: 49
Afmetingen: 325 x 185 x 175 mm
Gewicht: 5750 gram
Kruitgewicht: 500 gram
Effecten: Tail, brocade
EAN-code: 8717202636808
Verkoopadviesprijs: € 59,50

680-apocalypse-i.jpg

Weer een veelbelovende 500 grammer erbij :p

Mijn interesse voor deze cake is gewekt.
Een 500 grammer met tails en brocade,s
We wachten met grote spanning op filmbeelden

Inderdaad, met een 10 gram per tube (al zal de tail misschien minder grammen bevatten en de brocade meer :wink:) en in waaiervorm kan je heel leuk spelen. Ook mijn interesse is gewekt, mede door de prijs die ik nog redelijk vind voor een 500grammer.

idd deze cake bevat precies de goede verhoudingen, waaier, 49 shots, 500 gram en 59.50

alleen een filmpje nog en dan kijk ik of ik hem ga kopen.

Het filmpje 3 post boven is toch van goede kwaliteit. Ik ga ervan uit dat dit gewoon de Apocalypse is.

Ik heb hem met oud&nieuw gehad en vond het een prachtcake! Het betreffende filmpje is van de Ultra Wave van Black Label. De Apocalypse heeft bronskleurige brocade crown boeketten met blauwe sterren. Eerst schiet de cake een voor een naar rechts en daarna van rechts naar links zeven schoten achter elkaar en als laatste zeven tegelijk. Ik vind hem de prijs waard, vanwege de verschillende manieren van schieten en het hele mooie effect. Voor mensen met een klein budget is hij niet geschikt, maar als je het geld ervoor heb koop hem.

Laatst bewerkt:
Ik heb hem met oud&nieuw gehad en vond het een prachtcake! Het betreffende filmpje is van de Ultra Wave van Black Label. De Apocalypse heeft bronskleurige brocade crown boeketten met blauwe sterren. Eerst schiet de cake een voor een naar rechts en daarna van rechts naar links zeven schoten achter elkaar en als laatste zeven tegelijk. Ik vind hem de prijs waard, vanwege de verschillende manieren van schieten en het hele mooie effect. Voor mensen met een klein budget is hij niet geschikt, maar als je het geld ervoor heb koop hem.

Hmmm effect ala de Camuro King van Royal class????

Dan heb je een andere versie gehad als ik. De versie die ik had kwam exact overeen met de Ultra Wave zoals ook de omschrijving en de afmetingen al deden vermoeden.

edit: sowieso vreemd wat je daar zegt want deze cake schiet eigenlijk alleen de eerste schoten los (14 stuks) waarna er 5 rijen gaan waarvan iedere rij in een keer danwel met minimale tijdsinterval.

Laatst bewerkt:
dus steV als ik het goed begrijp gaan de eerst 14 shoten los en dan de volgende shots
5 rijen met 7 shots?

en btw: hoelang was de tijdsduur van de pot??

Yup, zeer mooi 500 grams blok. Heldere tails en prima uitgewerkte brocades.
Luchtvullend, en ook per stuk komen de effecten erg goed uit.

Vreemd, bij mij zagen de boeketten er toch echt niet zo uit. Het is de allereerste cake die ik afgestoken had, dus ik verwar het effect niet met een andere cake. Het is niet zo'n heel groot verschil, maar ik had dikkere staarten, met blauwe kogels ertussen.

Ik vind het effect wel heel mooi, maar als je nagaat dat er op de film 3 stuks geshowed worden, dan haak ik toch af.

Overigens vind ik de camuro king een stuk beter dan deze.

Back
Bovenaan