Anthony's Movie topic

Anthony bomb

VWC lid
Hier alvast een voorproefje!
Stay alert, want er komen er meer...
Enjoy ;)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Update Donderdag 4 November
+ YouTube Video

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Sjow tering man! Prachtig vuurwerk en goed gefilmd!

Welke maten schiet je eigenlijk 5 6 inch? Prachtige shells en nu alleen nog een betere camera! :P

Mooie en leuke sfeerfilmpjes, bedankt voor het uploaden

vooral die 4x wodka blue vind ik goed gelukt :D

Die lantaarnshel was ook echt heel tof! Ging de parachute nog lang door? (Op het filmpje werd hij afgekapt volgens mij)

Prima filmpjes, Anthony! Heerlijk! Heb ervan genoten en ben benieuwd naar de rest.
Het "tien uur moment" heb je er ook sfeervol opgezet. :)

Je had prachtige shells Anthony, ook de filmpjes van de andere stukken vuurwerk zijn goed gelukt.

Top!!:D

Heerlijke films, ben benieuwd naar de rest.
Kwaliteit is ook erg goed, van het beeld, en van het vuurwerk! :D

Mooi gefilmt!
ook niet geheel onbelangerijk zijn de mooi uitgekoze producten!
Ga zo door!!

Prachtig schouwspel de Outrageous. Doet mij altijd gelijk denken aan de Panter van Wolff die dezelfde effecten deelt alleen in een ander tempo en kleuren. Maar de Outrageous is daar zeker een goeie vervanger voor, effecten zijn groot, hard, en werkelijk fantastisch! En per 3 overtreft het een professioneel blok (ook qua prijs).

Outrageous had ik inderdaad al geplaatst... :D

Oke, hier dan iets anders

2 stuks concerto rosse (gave dingen!!)
+ YouTube Video

8 stuks zware jongens, piepende oren :D
+ YouTube Video

Have fun!

Back
Bovenaan