Annuleer jij wel eens een bestelling?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We kennen het allemaal wel, lekker vroeg in het jaar bestellen en al vroegtijdig het budget op hebben. Aan het eind van het jaar komen er vaak mooie aanbiedingen, probeer jij dan je bestelling te annuleren of te wijzigen? Of wel eens een andere reden gehad om een bestelling te annuleren?

In coronatijd een aantal keer gedaan. Gelukkig daarna geen noodzaak meer toe gehad. Zeker omdat je als vuurwerkfreak doorgaans gewoon goed nadenkt over wat je koopt en waar.

Ook hier doen we niet aan annuleringen. Vraag me af het überhaupt zou kunnen bij de winkels. Kies met grote zorg onze producten uit, en ja dan kom je er wel eens achter dat je beter een andere optie had kunnen kiezen als je iets op een demo vind tegenvallen. Maar daar is niets aan te doen en vind het niet kunnen om dan je bestelling te gaan proberen te annuleren.

We hebben van een aantal freaks het verzoek gehad te annuleren, of sommige items om te ruilen evt. voor een tegoedbon. We moedigen het zeker niet aan, maar zeker bij courante artikelen proberen we altijd zo flexibel mogelijk te zijn.

Tot dit jaar nooit gedaan maar onlangs een artikel bij vwfeestje geannuleerd en direct een ander product voor genomen. Daarnaast had ik ergens de rey del trueno thunder kings in bestelling staan en toen ik de reacties daarop hoorde met knallers net boven de grond heb ik die geannuleerd en ook daarvoor iets anders uitgezocht.

Ik wil er in ieder geval geen gewoonte van gaan maken :)

Vanuit me zelf nooit. Van te voren na denken wat je koopt.
Alleen voor jaren terug een artikel geannuleerd omdat het werd geadverteerd als assortiment terwijl het maar om 1 cake ging uit eindelijk.

Dit jaar 1x moeten doen wegens het willen nemen van een ander product (bij dezelfde winkel - gevalletje ongelukkige timing), maar is verre van wenselijk. Wat ik bestel wil ik ook gewoon halen.

Laatst bewerkt:
Alleen i.v.m. corona een keer gedaan. Ergens wel spijt van, want daar zat een 400sh display box tussen van €96...

tijdens corona geannuleerd omdat het niet geleverd mocht worden, had het budget nodig om elders op te kunnen halen waar het wel mocht. daarnaast nooit geannuleerd.

Nee, besteld is besteld. Keuzes worden altijd bewust gemaakt, af en toe zit daar een misser tussen. Dat is dan maar zo, maar voor mij geen reden om een bestelling te gaan annuleren.

Ik heb zelf nooit geannuleerd. Heb wel is een baalmomentje gehad met producten die nog geen week later in de actie gingen. Maar geen haar op mijn die overweegt om dan te annuleren, dat hoort bij het spel.
Helaas zijn mijn CR en Magnum bestellingen door de leveranciers in het laatste Coronajaar geannuleerd.

Nee, ook nog nooit. Bestellingen worden altijd bewust gemaakt, na weloverwogen keuzes. Ook in de coronajaren alles doorgeschoven en uiteindelijk van alle producten genoten.

Nee, zou misschien weleens handig zijn hehe. Wel een keer gehad dat ik het niet meer gepland kreeg en het heb af laten halen door een ander. Volgens mij heb ik het toen zelfs gewoon diegene laten houden, was gewoon een los assortiment of een box ofzo.

Nee zou ik ook nooit doen. Maar wat Mike zegt zou af en toe wel handig zijn haha. Dit jaar heb ik ergens 4 kleine cakes besteld en dacht bestel door het jaar heen vast nog wat bij daar. Niet gedaan en nu dus een leuke rit voor de boeg voor 4 cakes van intotaal samen 20 euro.

Ik heb nog nooit een bestelling geannuleerd. Maak sowieso altijd een bewuste keuze, en ga niet liggen mokken als ik ergens anders 10 euro had kunnen besparen. Als ik op dat moment het een mooie prijs vind is het blijkbaar het waard. Wel ben ik nu benieuwd met mogelijk veel vervangers van Magnum/Broekhoff, daarin zou ik wel mijn geld terug willen in plaats van heel andere producten krijgen. Tot op heden heb ik nog niet zo vaak gehad dat ik vervangers kreeg, dat wil ik eigenlijk ook wel zo houden.

Bestelling is wel eens van mij geannuleerd, kon toen bij bestelvuurwerk dingen kopen in leerdam die in velp erop stonden. Dacht dat ze dat onderling wel konden regelen maar bleek niet het geval helaas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan