Amazing Sky [Uitloop]

China Red

VWC lid
Artikelnummer: CR5075
Artikelnaam: Amazing Sky
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 480 gr
Aantal Schoten: 25 s
Effectomschrijving: Brocade crown bouquet / Silver crown with silver tail / Gold spider+blue star with blue tail / Flower crown with blue tail / Silver coco+cracklers with silver tail / Red glittering willow with red tail.
Tijdsduur: 35 sec
Stijghoogte: 25 m
Kartoneenheid: 6/1
Richtprijs: € 44,50
Voorverkoopprijs: € 39,95

amazing_sky_971952.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Tring jantje, mooie cake hoor. Als dit een productie cake is dan staat deze sowieso op de lijst!

Dit is een cake met een wauw factor, mooie kleuren en verschillende effecten in deze cake en dat met een zeer strak tempo er in, zoals bram hiervoor al zegt : mocht zo de productiecake zijn dan zou ik hem afhankelijk van de prijs toch wel graag in mijn assortiment willen hebben.

het lijkt erop dat dit er twee zijn die tegelijk worden ontstoken.
Het is idd geen 25 schoten. De effecten zijn goed, maar het ram gehalte zal iets minder zijn.
Wel erg jammer dat dit dan gebeurt, ik ben hier redelijk vel tegenstander van.
Laat gewoon zien wat je hebt en als het goed is verkoopt het zichzelf. Dit is beetje verlakkerij.

het lijkt erop dat dit er twee zijn die tegelijk worden ontstoken.
Het is idd geen 25 schoten. De effecten zijn goed, maar het ram gehalte zal iets minder zijn.
Wel erg jammer dat dit dan gebeurt, ik ben hier redelijk vel tegenstander van.
Laat gewoon zien wat je hebt en als het goed is verkoopt het zichzelf. Dit is beetje verlakkerij.

Beste Tjopper,

Deze film is een China filmpje en door een lid abuis gepubliceerd en opgepakt door Nemmie.
Wanneer de artikelen in Nederland zijn, zullen alle nieuwe produkten per stuk worden geschoten en gefilmd.

Die filmpjes zullen aan de startpost worden toegevoegd !

ok, helemaal duidelijk.
Ik ben benieuwd hoe het er dan uit ziet. Zo hebben we iig een indicatie van wat we kunnen verwachten.
greetzz

Inderdaad prachtig al zie ik er volgens mij 2 tegelijk.
Erg mooi dat blauw erin.
Hij komt in ieder geval op de wishlist.

Back
Bovenaan