Alternatieve viering oud en nieuw

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Jongens, als we honger hebben, kunnen we ons blijkbaar in de Bakkerstraat melden om onze maag vol te douwen.

Aparte viering zeg, iemand idee bij welke culturele achtergrond dit te plaatsen valt?

Zo kan het dus ook. Wat saai...

Aan het eind hoor je nog wel een pijl de lucht in gaan.

Het eten ziet er goed uit :p , de sfeer is ver te zoeken zonder vuurwerk en ik hoop dat die muziek die je hoort daar niet uit de speakers kwam maar er door de uploader van het filmpje is bij gemonteert hahaha

Doe mij maar een dikke fluitbak dan, wat een gare jaarwisseling, zonder vuurwerk.
Nee, dan slaap ik nog liever op de jaarwisseling.

nou ja het kan heel gezellig zijn om het feest zo te vieren .
maar mijn voorkeur gaat toch naar de traditionele manier .
wat ik wel een heel goed idee vindt is dat je een combinatie maakt van deze manier en dat wat wij gewend zijn .
dan zou je nog wel eens een heel gezelig straat/buurtfeest aan over kunnen houden :) :D

Zeker weten dat dit wel in Nederland is :p Wat me wel opvalt is dat het in Rotterdam is maar dat je voor de rest helemaal geen vuurwerk ziet/hoort? Vreemd....

Ik woon in R'dam, en het vuurwerk word elk jaar minder, en minder.
Weet oud en nieuw nog 5 jaar terug in mijn straat, veel vuurwerk... maar vorg jaar...omtehuilen.

Achja, saai is het zeker! Zou echt janken een oud en nieuw ZONDER vuurwerk!

Ik woon in R'dam, en het vuurwerk word elk jaar minder, en minder.
Weet oud en nieuw nog 5 jaar terug in mijn straat, veel vuurwerk... maar vorg jaar...omtehuilen.

Achja, saai is het zeker! Zou echt janken een oud en nieuw ZONDER vuurwerk!

dat is opzich best vreemd om te moeten lezen .
kiezen de mensen er nou zelf voor , of is er in de straat een verbod van kracht ?

volgens mij moet dit in een ander forum geplaatst worden:)
wij zijn een forum over vuurwerk, niet muziek:p:p

maar wel grappig dat het ook zo kan:p

tom

Back
Bovenaan