Alle Showtime 2'' Mines [Uitloop]

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 5092
Artikelnaam: Mine Golden Wave King Crackling
Netto Kruitgewicht: ...gram
Aantal Schoten: ....
Effectomschrijving: ....
Tijdsduur: ..... seconden
Hoogte: .....meter
Richtprijs: 4,95
396-100371-thickbox.jpg

Artikelnaam: Mine Silver Blink
396-100371-thickbox.jpg

Artikelnaam: Mine Silver Comet
396-100371-thickbox.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Artikelnaam: Mine Blue Dahlia
396-100371-thickbox.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Artikelnaam: Mine Red Dahlia
396-100371-thickbox.jpg

+ YouTube Video

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm ziet er intressant uit :) Nu wachten wat de uitwerking zal zijn maar denk dat het wel een mooie zal worden :)

Beetje oftopic, maar hoe kom je aan deze foto? vuurwerktoppers is "offline", is er een winkel die het er al op heeft staan?

edit: Ziet er trouwens wel leuk uit, afwachten op een filmpje, heb trouwens de foto's gevonden met wat zoeken

Blijft dit rechtop staan? Mag hopen dat Cafferata er een degelijk constructie bij geeft om dit stabiel te houden, zodat zelfs de doorsnee consument het nog veilig kan afsteken.

Ik heb wel vertrouwen in dit soort mines :) Kunnen wij freaks ERRUG leuke dingen mee doen: finale inbouwen, steppen, W-shape... Kijken of ik ze live kan zien om te beoordelen!

Ziet er prachtig professioneel uit. Maar zo te zien zit er geen voetje onder? Dan lijkt het me wel de taak van de verkoper om aan de onwetende consument goede voorlichting te geven over het vastzetten van dit ding. TNO zal dit zonder voet toch niet zomaar goedkeuren?

edit: DarkSoul was net eerder met de bezorgdheidspost haha :)

Lijkt me idd top! niemand nog een filmpje gezien? ben benieuwd man!
Bij mij gaan ze in ieder geval ook alle 4 op de lijst :)

Er zijn nog een aantal andere singleshots met mine effecten verkrijgbaar dit jaar van Showtime! Waaronder Silver Blink Mine!!! (fantastisch effect als je het mij vraagt) Ik geloof dat het er in totaal 4 zijn.:)

[edit: ik zie nou de post van Fred met de link naar pyrovoordeel, mijn excuses]

Mijn gebeden en verzoeken zijn eindelijk verhoord! Singleshots met puur mines! Voor de mensen met shows is dit natuurlijk fantastisch materiaal!

Denk dat ik ze mooi in m'n 2 inch rekje zet voor het geval dat.
Wat niet wegneemt dat ik ze er zwaar prof uit vind zien.

Die staat niet eens vermeld in de dealerlijst.
Misschien omdat dit niet uitsluitend een Cafferata verkooppunt is denk ik. En je edit hem toen ik dit bericht typte ;)

Goed om te vermelden waar ze verkocht worden. In omgeving Rotterdam/Den Haag zijn ze in ieder geval niet te vinden volgens alle Cafferata webshops.

Die staat niet eens vermeld in de dealerlijst.
Misschien omdat dit niet uitsluitend een Cafferata verkooppunt is denk ik. En je edit hem toen ik dit bericht typte ;)

Goed om te vermelden waar ze verkocht worden. In omgeving Rotterdam/Den Haag zijn ze in ieder geval niet te vinden volgens alle Cafferata webshops.

Ik wist een dealer in hartje Rotterdam die alle 2" mines van showtime verkocht, maar die zijn sinds 3 dagen van de site afgehaald. Beetje raar.
Ik ga kijken of ik nog wat met ze kan regelen en zal het daarna posten in dit topic.

Back
Bovenaan