All Nightmare Long

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 1748
Artikelnaam: All Nightmare Long
Bruto Gewicht: 5900 gram
Netto kruitgewicht: 1716 gram
Aantal schoten: 157 schoten
Effectomschrijving: De sensatie van 2017! Maak de straat gillend gek met deze klasbak! 157 shots, 2 kilo kruit!
Max. tube diameter: 25MM
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: €189,00
Voorverkoopprijs: €149,00
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1748_geisha_all_nightmare_long_vuurwerkmania_copy.  jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
De boxen van vorig jaar uit deze serie waren dik in orde! Dus ik ben benieuwd naar komende boxen voor dit jaar!

had meer ingezeten als ze het tempe en effecten net even op een andere volgorde hadden gedaan, dus die fluiters met cracling burst afwisselen met andere shots om en om en die all at once gewoon op het einde...

Ben het wel mee je eens dat hij een beetje de opbouw naar een echte finale mist. Aan de andere kant: tis geen compound, je kunt de volgorde natuurlijk ook gewoon zelf bepalen. :)

had meer ingezeten als ze het tempe en effecten net even op een andere volgorde hadden gedaan, dus die fluiters met cracling burst afwisselen met andere shots om en om en die all at once gewoon op het einde...

Ben het wel mee je eens dat hij een beetje de opbouw naar een echte finale mist. Aan de andere kant: tis geen compound, je kunt de volgorde natuurlijk ook gewoon zelf bepalen. :)

Fijn om te horen, ik zou die fluiters gewoon tegelijk met boekketen afvuren of daar gewoon mee beginnen en die salvo of all at once cake op het einde doen als finale

ik hij hem op het lijstje , leuk individuele blokken in iedergeval.

Hoe heet dat effect rond 1 minuut, met die fluitpijlen die in crackling veranderen? Lijkt me echt leuk om die in een aparte cake te zien. Meestal ben ik niet van dat soort simpele effecten (oke, simpel omdat niet de hele lucht word gevuld bedoelk meer), maar dit effect vind ik echt heel leuk.

Geen topper voor €149 ik moet zeggen ( ik lijk wel een traditionele Hollandse zeurkous) dat ik meerdere boxen van Mania niet perfect vond dit jaar en traag in doorloop ook de uitwerking niet stevig

Back
Bovenaan