Algemeen StookMaatjes Gezocht.

k0enn

VWC lid
Beste forum leden.

Via deze weg wil ik nogmaals opzoek gaan naar stookmaatjes.
Vorig jaar heb ik via het forum me-mo-ry (Joris) leren kennen.
Een jongen uit de buurt waar ik enkele uren mee heb door gebracht.
Dit is mij zo goed bevallen dat ik graag overdag zou willen stoken met meerdere freaks.
Ook dit jaar staat het weer op de planning om samen met Joris te stoken.
Maar graag zouden wij de groep uitbreiden met meerdere personen.
Zelf vind ik het niet erg om er een stukje voor te moeten rijden.
we komen zelf uit regio zaanstad/amsterdam

Graag zou ik met een groep zijn waar een leuke sfeer heerst, de camera's draaien en waar we een leuke dag mee kunnen hebben.
Ik ben zelf geen rotjes gooier meer zeg maar, en stook graag van alles wat.

Tevens weet ik ook niet of het juist is om hier een thread voor aan te maken, maar goed dat hoor ik dan wel weer :D

Groetjes...

Je bent welkom in Amersfoort, hier in de buurt ben ik samen met Maik_ wel de enige, maar de buurmannen (45+) en ik (31) zijn de hele dag oliebollen aan het bakken en ik loop als een malloot af en toe naar buiten om te stoken :)

Ik heb steef-kaboom hier ook over gesproken en wij vinden het een goed plan.
Ik kom dan samen met me-mo-ry die kant op!
Hopelijk kunnen we wat leuks afspreken met een kleine leuke groep.
Toch een stuk leuker als alleen zijn op die dag.

Grtz

Heel leuk initiatief - ik kom zelf uit Geldrop, Amersfoort is voor mij wat te ver.

Maar als er mensen zijn die dit ook leuk lijkt, een stookgroepje vormen, rondom Geldrop / Eindhoven, dan hou ik me aanbevolen (volgens mij is er in Eindhoven al een stookgroepje, dus ik denk dat het wel goed zal komen :))

Toch...Bolle-040? :P

Op zich is Amersfoort voor mij te doen alleen mijn oudjaarsdag bestaat ook hoofdakelijk uit melkbusschieten! Word dat daar ook veel gedaan Koen? Met een groepje stoken is natuurlijk ook beregezellig uiteraard!! En je leert ook andere liefhebbers kennen van het forum uiteraard want ben wel altijd nieuwsgierig welke liefhebbers er altijd op VWC zitten...

Of ze daar aan melk bus schieten doen weet ik niet?
geen idee of daar ruimte voor is, en hoe ze dat daar vinden.
zelf kom ik uit regio zaanstad en daar doen ze dat niet echt.
Het lijkt me echt leuk om met een groepje te gaan stoken.. zo leer je inderdaad de liefhebbers kennen.
Hopelijk gaan we dus wat organiseren tegen die tijd,, morgen avond maar eens een gesprekje aan gaan bij lesli :D

Je bent er vroeg bij! Dit kan het gevoel van sfeer verhogen, zeker nu dat de eerste maanden van 2013 meer op herfst lijken, dan op lente en zomer. Nu ook bij het wakker worden. Ik heb het gevoel dat het september is: komt door de wolken en lage temperatuur.

Leuk om te lezen!

Of ze daar aan melk bus schieten doen weet ik niet?
geen idee of daar ruimte voor is, en hoe ze dat daar vinden.
zelf kom ik uit regio zaanstad en daar doen ze dat niet echt.
Het lijkt me echt leuk om met een groepje te gaan stoken.. zo leer je inderdaad de liefhebbers kennen.
Hopelijk gaan we dus wat organiseren tegen die tijd,, morgen avond maar eens een gesprekje aan gaan bij lesli :D

Geen idee of ze in Amersfoort aan carbidschieten doen, in Nijkerkerveen (dichtbij Amersfoort) in ieder geval wel, ieder jaar op de 31e staat van 10 tot ongeveer 6 uur het carbidteam daar. Is altijd wel leuk om te zien, ze hebben naast gewone melkbussen ook 2 mega melkbussen en een soort rad dat rond draait met melkbussen. Is altijd wel gezellig druk daar.

Tja jammer dat je ver weg woont anders had ik ook graag gekomen, op oud en nieuwe .
Maar om nou vanaf Delft te gaan is net te ver . Anders hadden ik en me stookmaat wel gekomen .
Ik hoop dat je het als nog een grote groep vindt, om mee de dag door te kommen .

Als het mogelijk is zou ik ook wel even langs willen komen. Zijn voor mij altijd drukke dagen maar een paar uur met een groepje stoken lijkt me leuk. Ik ben nog niet zo lang actief hier maar lijkt me leuk om jullie te ontmoeten. Ik kom zelf ook uit Amersfoort.

Leuk om te lezen dat er veel interesse is..
Ik denk dat het wel goed moet gaan komen om met een paar man te gaan stoken.
Iedereen is uiteraard welkom,,. en tjaa als je een autotje bezit is het nog best te doen vanuit delft haha.

Grtzz.

K0oen, een thread als deze kan altijd gemaakt worden, top dat je deze oproep heb gedaan en ik hoop dat je een leuke oudejaarsdag met de jongens heb.
Ikzelf zal deze dag werken, vuurwerk moet tenslotte nog verkocht worden die dag.

Thnx Ylke
Het is nog verweg allemaal. maar goed ik ben liever goed opweg door dit nu al te vragen en te pijlen.
als de interesse er echt is aan alle kanten is het zelfs een idee om wat producten op elkaar af te gaan stemmen zodat we wat moois kunnen schieten met veel variatie.
Zonde dat je zelf die dag moet werken, ik zou die uurtjes echt niet weg geven om te werken.
of ze moeten minimaal 100+ per uur betalen, dan is het in overweging te nemen.

Grtzz

lijkt me wel weer leuk ,heb daar al gevierd samen met stef-kaboom stefan was prachtig hoop zelf vroeg thuis te zijn

carbied schieten doen ze ook in amersfoort

Wie weet misschien! Lijkt me wel leuk iig...

Gewoon een jaartje wat meer vuurwerk en minder carbied,, kom naar amersfoort,, al is het voor 2-3 uurtjes :D

Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Ik kan alvast melden dat er een hoop leuke producten de lucht in gaan!
Vanuit mijn kant kunnen jullie zoieso wat spektakel verwachten :D
Misschien binnekort maar is bij shock langs rijden om de stook locatie te bekijken, ben wel nieuwsgierig.

Jullie beginnen uiteraard om 10u iig lijkt mij dus ga er even over nadenken om te komen en wat ik zal meenemen. T is de mooiste dag van t jaar dus moeten we er ook maar wat moois van maken uiteraard!! Lijkt me gaaf...

Goed bezigggg!!,, of we 10 uur al starten weet ik nog niet ? dit moet later nog duidelijk afgesproken worden.. maar ik denk het wel.. groots beginnen, 10 uur is altijd mijn favoriete moment.

Ik denk dat ik s ochtends in de buurt nog wat vw ophaal en dan gelijk maar s ga knallen met jullie wil t wel meemaken sowieso een aantal uren!!

Back
Bovenaan