ALARM. Vragen over vuurwerk in 1Vandaag-enquete Politicus van het jaar

Fegefeuer

VWC lid
ALARM: 1Vandaag heeft vanochtend mails verstuurd onder de kop Onderzoek: Politicus van het jaar 2017.

In dit onderzoek zijn twee vragen over vuurwerk verstopt!!!!!

Zou u het acceptabel vinden als het kabinet het OVV-advies overneemt, en knalvuurwerk en vuurpijlen voor consumenten verbiedt?

en

Vindt U een algeheel vuurwerkverbod acceptabel

Invullen dus!!! En zo snel mogelijk, want de uitslag wordt ongetwijfeld VANAVOND al in de uitzending gebruikt

Al jaren lid maar heb dit nog niet ontvangen van 1vandaag. Je wordt geselecteerd voor bepaalde vragen dus misschien zit ik er niet bij helaas weer een stem verloren dan.

Zo snel mogelijk invullen, want 1Vandaag heeft vanavond uitzending. De vuurwerkvragen worden ongetwijfeld gebruikt.

Erg benieuwd hoe veel mensen die vorig jaar meededen aan het vuurwerkonderzoek dit keer geen enquetemail krijgen.

Zo snel mogelijk invullen, want 1Vandaag heeft vanavond uitzending. De vuurwerkvragen worden ongetwijfeld gebruikt.

Erg benieuwd hoe veel mensen die vorig jaar meededen aan het vuurwerkonderzoek dit keer geen enquetemail krijgen.

Daarom wordt ik niet uitgenodigd, zal ze is een mailtje sturen.

Al jaren lid maar heb dit nog niet ontvangen van 1vandaag. Je wordt geselecteerd voor bepaalde vragen dus misschien zit ik er niet bij helaas weer een stem verloren dan.

Dat heb ik helaas ook. Snap er niks van. Baal er ook van. Het hele jaar ontvang ik enquetes over van alles en nog wat, en nu het er toe doet, vragen ze mijn mening niet.... Hoe kan dit nou?

Er zit ook een zwangerschapsonderzoek in :bonk:

Maarreh, als ik hier lees hoe sommigen mails niet ontvangen is het mij duidelijk dat 1Vandaag met voorbedachte rade selecteert. Ook is het consequent inbedden van de vragen mij een teken aan de wand. Mijn gok is dat ze lageropgeleiden en jongeren de vragen níet sturen, aangezien die vaker vóór vuurwerk zijn. Daarbij zal hen vragen over politiek e.d. het efficiëntst afschrikken, zwangerschap natuurlijk ook.

Jammer weer dat een toch gezaghebbend clubje weer opinieVORMEND te werk gaat ipv opinieWEERGEVEND. Tenminste; zo ruikt het.

ik heb zowel vorig jaar als vorige keer en zojuist de uitnodiging voor de enquete ontvangen, en uiteraard ingevuld. Ik heb een relatief hoog opleidingsniveau, dus het zou kunnen dat ze daar op selecteren. wel heb ik vaker dat ik de uitnodiging een aantal uur later krijg dan de rest.

Ik heb het ook niet ontvangen. Je zou bijna denken dat ze me nu niet meer selecteren omdat ik de vragen van eergisteren negatief heb beantwoord.

Back
Bovenaan