Airstream

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1476
Artikelnaam: Airstream
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 16 schots
Effectomschrijving: Rood was nog nooit zo rood! 16 schots cake met bijzonder heldere rode glittersterren.
Gevuld met méér dan 20 gram per schot!

Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 29,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl
wolffvuurwerk_1476_airstream.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jemig, net nu Lesli ermee is gestopt grossiert Wolff met omlabelingen. Geloof dat ze nu 4 lijnen hebben die leentjebuur bij andere lijnen (en elkaar) spelen. Nogal irritant, vind ik het, en komt over als gemakzuchtig.

Ik snap niet zo heel goed wat het probleem is?
Zo kunnen tog 2 dealers die dicht bij elkaar liggen wolff vuurwerk verkopen, anders was dit niet mogelijk geweest.
Als je puur naar de belangen van Wolff kijkt en de winkerlier is dit een slimme en goede zet.

"Probleem" is jouw benaming, niet de mijne. Vanuit jouw gezichtspunt kun je het ook bekijken. Maar het omlabelen zal jou ook zijn opgevallen, en misschien ook de opmerking van Lesli in het bezoekverslag dat zij er juist mee gestopt zijn dit jaar? Is toch bijzonder, zo'n ander verloop in productmanagement.

En persoonlijk vind ik dat irritant, dat mag hopelijk, en gemakzuchtig; want Wolff kan toch ook gewoon elk winkelconcept hun eigen unieke producten gunnen?

't Is maar net welk standpunt je kiest ;)

en vervolgens 2 winkels die elkaar 'kapot concurreren' met precies dezelfde producten alleen een ander labeltje?

ik sluit me wel aan bij Richardus, compleet nieuwe lijnen maar weinig nieuwe of vernieuwende producten, het lijkt inderdaad nogal gamakzuchtig.

(natuurlijk moeten er nieuwe labels ontworpen worden, nieuwe lijn benamingen, nieuwe product namen e.d.)

Een ieder zijn mening uiteraard, geen enkel probleem.
Ik vertel alleen dat ik het wel snap vanuit wolff en de winkelier.
Dat de ene importeur en van af ziet en een ander vind ik ook prima, zou wat zijn als ze allemaal dezelfde werk wijze hebben:wink:.

Ja soms snap ik die omlabelingen ook niet, ik zie ook liever wat nieuws... Zal niet altijd meevallen misschien.

Op zich valt het qua omlabelingen volgens mij wel reuze mee hoor. Voor de 25 grams cakes heeft men de keuze gemaakt om deze (bijna) volledig te dupliceren. Dit zodat dit en bij een vuurwerklanddealer en bij een dynasty dealer kunnen liggen. Daarnaast zijn bijvoorbeeld alleen enkele toppers uit de dynasty lijn omgelabelt zodat deze ook bijvoorbeeld bij een vuurwerkland dealer kunnen liggen. Wat mij betreft een prima keuze want dan heb je toppers altijd wel redelijk dicht in de buurt bij een winkel.

Daarbij snap best dat jullie dit irritant vinden hoor, echter in de aparte lijnen van Wolff komen elk jaar ook unieke nieuwe producten en bevatten unieke (oudere) producten. Al met al dus niet hele lijnen die worden omgelabeld, maar wel handig om te weten lijkt me? Zeker als je alleen een vuurwerkland dealer in de buurt hebt zitten en toch graag een of twee toppers van de dynasty had willen hebben...

Ik vind het allemaal prima, maar laat ze dan een lijstje maken welke cakes omlabelingen zijn. Scheelt ons een hoop filmpjes kijken... Die arme Leslifreak is volgens mij nog steeds bezig met zijn omlabelingslijst van Lesli :bonk:

Back
Bovenaan