Airforce

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 8012
Artikelnaam: Airforce
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1990 gram
Aantal Schoten: 263 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 20mm, 25mm en 30mm
Kooi/zonder kooi: ...
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 110 sec
Stijghoogte: 30 meter
Adviesprijs: €...
Voorverkoopprijs: €...

Airforce.jpg

Wij danken Hello Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
De productvideo is denk ik te mooi om waar te zijn. In de video een leuke opbouw en afwisseling als je het mij vraagt. Wachten hoe de straatfilms gaan zijn.. prijs zal janken worden.

Mijn god, hoe ver wil je gaan als producent om potentiele klanten voor de gek te houden? Dit zou verboden moeten worden.

Wat zijn we toch allemaal bofkontjes dat we zelden tot nooit die adviesverkoopprijzen hoeven te betalen:D Denk dat ook niemand hier 169,95 voor de Break Out betaalt.

On-topic: nee je zult geen stuntprijzen hoeven te verwachten van dit merk, maar wacht rustig af, de prijzen worden echt een stuk vriendelijker dan de doemscenario's die hier geschetst worden:wink:

Wat zijn we toch allemaal bofkontjes dat we zelden tot nooit die adviesverkoopprijzen hoeven te betalen:D Denk dat ook niemand hier 169,95 voor de Break Out betaalt.

On-topic: nee je zult geen stuntprijzen hoeven te verwachten van dit merk, maar wacht rustig af, de prijzen worden echt een stuk vriendelijker dan de doemscenario's die hier geschetst worden:wink:

Begrijp ik hieruit dat jullie Hello Fireworks gaan voeren?

Waarom zouden ze het eerste jaar ook gelijk alles dumpen. Omlaag kan altijd nog :cool:. En voor een stukkie kwaliteit mag je altijd wel iets meer betalen zolang het maar niet buiten proporties is denk ik... mja funke betaal je ook zeer fors voor en daar hoor je niet zo veel mensen over... zeg het maar wat is goed en fout he.. we zijn NLers en willen altijd zo min mogelijk betalen, logisch ook alles is al duur genoeg:p

Lekker blok met veel afwisseling en dito effekten. Is 0.8/1/1.2" dus dat die 0.8 iets magere overkomen s vrij logisch. Hij begint en eindigd met 0.8 als t goed is
Prijs is conform markt. Meeste met va 200+ shots met div kalib zijn over de 200 tot 300 euries. En deze is nog met gaas, prima dush

Back
Bovenaan