Air Killer

Hij is apart, de klappen zijn hard. Maar het zijn helaas maar 10 schoten, iets waar ik liever niet 20 euro aan uitgeef.
Heb hem op een demo gezien, wat me opviel, de rode peony's zijn heel slordig. De ontbranding is niet gelijk wat dus zorgt voor een ovaal boeket.
De groene zijn heel groot en rond.
De cracklings zijn wel mooi.:wink:

Heb er nog een blij filmpje van gemaakt:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Er kwam toevallig een vliegtuig langs en een vriend van me moest daarom zo blij lachen..:D
:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor je filmpje Invader.
Ik heb hem ook op een demo gezien.
Inderdaad dezelfde mening als jij. Dure pot zo 10 shoten maar.
Als je Proline fan bent is het een aanrader.
Ik zou hem zelf niet kopen omdat we zoveel merken hebben en dan kom je toch betere potten tegen voor dat geld.
Maar de burst bij de Air Killer zijn weer keihard.
:bye:

Deze werd heel nonchalant even bij ons in de straat neergezet van "zal ik deze even doen", ik verwachte daardoor ook niet gek veel van deze cake. Op het moment van het eerste schot keek ik direct naar de cake, deze kwam met een rotklap eruit en ik dacht dat ie daardoor weleens om zou kunnen vallen, gelukkig is deze cake zeer stabiel. :) Maar goed, de effecten, mixed, groot, mooi, goede kleuren, leuke mines eronder, gewoon prima, daarbij nog een zeer harde burst ook.

Typisch Pro-Line, effecten zijn wel wat snel weg, maar de kracht, de kleuren en de effecten van deze cake maken hem zeker wel tot een zeer gewaardeerde cake door omstanders. De prijs van 20 euri word hier toch wat te hoog gevonden, ik vind hem toch nog zeker wel het overwegen waard, er mag natuurlijk altijd wel een eurootje of 3/4 vanaf, maar toch vond ik deze érg goed. :)

Deze werd heel nonchalant even bij ons in de straat neergezet van "zal ik deze even doen", ik verwachte daardoor ook niet gek veel van deze cake. Op het moment van het eerste schot keek ik direct naar de cake, deze kwam met een rotklap eruit en ik dacht dat ie daardoor weleens om zou kunnen vallen, gelukkig is deze cake zeer stabiel. :) Maar goed, de effecten, mixed, groot, mooi, goede kleuren, leuke mines eronder, gewoon prima, daarbij nog een zeer harde burst ook.

Typisch Pro-Line, effecten zijn wel wat snel weg, maar de kracht, de kleuren en de effecten van deze cake maken hem zeker wel tot een zeer gewaardeerde cake door omstanders. De prijs van 20 euri word hier toch wat te hoog gevonden, ik vind hem toch nog zeker wel het overwegen waard, er mag natuurlijk altijd wel een eurootje of 3/4 vanaf, maar toch vond ik deze érg goed. :)

Ik ben het echt helemaal met je eens.
Het zijn maar 10 schoten, en hij kost gewoon vies 20 euro.
Maar hij heeft wat.:cool: Ik vind het maar een dijk van een pot, hij is gewoon hard. De peony's zijn erg groot, de rest van de effecten zijn gewoon leuk. De rest er om heen (het geweld bijvoorbeeld waar hij uit de cake schiet) is bruut.
Vooral deze dingen maken dit tot de unieke pot. Menig andere cake met deze prijs en aantal schoten zou ik afschrijven.

Het is opzich wel een mooie pot. Alleen had er wel wat meer van verwacht . Mooier effecht als je dan iets koopt voor 20 euro. Hoop je wel dat er iets moois uit kan komen deze vindt ik voor de prijs wel iets tegen vallen .

Back
Bovenaan