Afterschock rockets [Vuurpijl Ass.]

Ik heb er zeker ervaring mee. De After Shock Rockets gaan echt heel erg hard. De knal kan je vergelijken met een Extreme Bang Rocket. Gaat dus ongeveer net zo hard als een zwarte doos nitraat. Alleen dan is de knal in de lucht. Ik vind dat hij te hoog de lucht in gaat en dan is de knal toch al een stuk minder. Wel een prachtig product voor de Nederlandse markt. :) Prijs is ongeveer tussen de 7,50 en 10 euro. :wink:

Ik heb er zeker ervaring mee. De After Shock Rockets gaan echt heel erg hard. De knal kan je vergelijken met een Extreme Bang Rocket. Gaat dus ongeveer net zo hard als een zwarte doos nitraat. Alleen dan is de knal in de lucht. Ik vind dat hij te hoog de lucht in gaat en dan is de knal toch al een stuk minder. Wel een prachtig product voor de Nederlandse markt. :) Prijs is ongeveer tussen de 7,50 en 10 euro. :wink:

ook nog een filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Van TJ fireworks.

:)

ja maar daar staat niet of het legale of illegale zijn!

beste ruben fransen deze pijlen kun je hier gewoon in nederland kopen bij de hardix daeler . ik weet niet of er een hardix daeler zit bij jouw in de buurt .
maar om een lang verhaal kort te maken . ja ze zijn legaal verkrijgbaar :bye:

Ik had toen ze net nieuw waren hier 5 pakken van gehaald. Ze zijn wel redelijk voor die prijs, maar niet echt super. Ze knallen wel lekker alleen gaan ze (te) hoog. Effecten zijn redelijk, peony's, blinker en eentje met crackling.
Een pakketje hiervan is nog wel leuk, maar ik zou deze pijlen niet massaal gaan inslaan.

Raar dat dit topic niet veel besproken word, dit is namelijk echt een top product!

Bij mij dealer elk jaar 9,95. Komt een harde burstknal vanaf met een redelijk groot boeket ( Ik gok 25 gram? ).

Filmpje van mijn kant:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Meer filmpjes? Check mijn filmpjes topic:)

hoeveel heb je er als je 1 koopt ? voor 9,95 maar 1tje of niet?

Nee je hebt 6 pijlen voor €9,95

Aftershock_Rocke_4c2702127cb40.jpg

Laatst bewerkt:
Altijd leuk om hier een paar pakjes van mee te nemen. Zoals hierboven al staat: het is niet alleen een harde knal, maar er zit ook nog redelijk sier aan. Hij stijgt wel echt naar enorm hoogte, waardoor het sier niet heel veel voorstelt.

Had ze vorig jaar ook weer. Zijn zeer leuke pijlen, met een leuk boeket!

Alleen jammer dat ze véél te hoog gaan. Als ze wat minder stijglading erin deden, waren het echt toppijlen.

De burstknal is btw echt zeer hard ( maar niet als ie zo hoog gaat ). Voor 10euro is het zeker een aanrader.

Sorry voor dubbelpost!

Prijs is van 9,99 naar 11,50 gegaan. Vind ik persoonlijk erg jammer, die 10 euro was dan goed te doen.

Kan iemand de startpost veranderen aub ? Dit ziet er niet echt goed uit.

dit is zeker een mooie pijl tog wel 1 van de mooiste pijlen van de nederlandse markt zeker een aanrader!

Back
Bovenaan