Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik had dit jaar zowel de 100 shots, 300 shots en 400 shots van Magnum (de 200 erbij halen leek me overbodig haha). Ik vond de 300 shots de beste van het stel, de 400 is zeker erg goed waarbij je merkt dat het kaliber van de 300 net even groter is. Ik had deze later geschoten en tussen de grotere bakken gaat deze echt prima mee! Zeker aan te raden.
Hierbij alvast een aantal beelden van onze krankzinnige jaarwisseling. Wat een hoop mooi en geweldig vuurwerk is er weer voorbij gekomen. Normaal uploaden wij pas in het najaar de vuurwerk compilaties. Maar om jullie alvast een kleine inkijk te geven wat er dit jaar allemaal weer te verwachten is. Hierbij een vuurwerk compilatie met een deel van de hoogtepunten. Kijk en geniet!
Wat een ongekend goede bak de Extreme fireworks show van Magnum! Zonder kooi, maar dat merk je totaal niet in de burst. Echt een knoepert, had hem eigenlijk te vroeg in de avond afgestoken. Is weinig wat deze kan overtreffen, balen dat ik de gok niet heb genomen en er twee had gehaald (was een vervanger bij breda vuurwerk).