Aftellen naar 2020 met Vuurwerkcrew!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
In dit topic zullen we middels sfeerplaatjes af gaan tellen naar 2020 met Vuurwerkcrew. Denk hierbij aan belangrijke data zoals kerst, evenementen zoals de Zena Trophy of prijsvragen. #roadtoourseason

Geduld is een schone zaak, want na maanden van wachten is het eindelijk weer zover: de Vuurwerkcrew countdown is geopend!
Het seizoen is de afgelopen week toch écht begonnen met de start van het demoseizoen, waarna traditiegetrouw ook de countdown volgt.

Bezoek het forum, kom sfeerproeven en geniet van de mooiste tijd van het jaar. Het seizoen is begonnen! Our season, our countdown, enjoy!

Countdown opening officieel.jpg

Laatst bewerkt:
Om even een reminder te geven van alle nog te komen importeursdemo's, hieronder volgt de officiële planning afkomstig van de importeurs. De aftrap is afgelopen week al verricht, maar wellicht handig om hier een overzicht te plaatsen omdat niet ieder lid actief is op Facebook.

Aftellen 2019 - 20-08-2019.jpg

Je hebt er geweldige afbeeldingen van gemaakt Djaimy, waarvoor dank. De eerste 2 zijn sfeervol, gelukkig zit dat met de rest ook goed en hebben we er nog wel wat te gaan :wink:

Je hebt er geweldige afbeeldingen van gemaakt Djaimy, waarvoor dank. De eerste 2 zijn sfeervol, gelukkig zit dat met de rest ook goed en hebben we er nog wel wat te gaan :wink:

De eerste 2 zijn inderdaad al veel belovend! Ben benieuwd :D Leuk initiatief dit weer.

Bedankt Wesley en Yorick, over een paar minuten is het september. En daarbij hoort... een sfeerplaat uiteraard. Stay tuned! :thumbsup:

September, herfst en… de start van het nieuwe vuurwerkseizoen! De countdown is weer geopend, bezoek het forum en kom sfeerproeven in het leukste gedeelte van het forum! Kriebelt het bij jou alweer?

September - officieel.jpg

Djaimy is van een pro vuurwerkshopper veranderd naar een pro photoshopper, zo te zien. :applause:
Mooie platen man!

Djaimy is van een pro vuurwerkshopper veranderd naar een pro photoshopper, zo te zien. :applause:
Mooie platen man!

Bedankt Beast! Ik doe mijn best, best leuk om een beetje aan de gang te gaan met die foto's, verhoogt de sfeer ook erg goed bij mij! En, trouwens, ik ben nog steeds een pro shopper hoor :bonk:

Hard gegaan de eerste 8 maanden van het jaar. Nu de laatste 4 maanden. Gezellige tijd breekt aan, wordt kouder, sneller donker, drukker op het forum. Genieten!

Hij is weer fijn Djaimy, top gemaakt weer. Merkt aan alles dat het weer begonnen is, heerlijk.

Nog maar twee weken wachten en dan is het weer zover: de Zena Trophy! Het festival belooft dit jaar nóg grootser te worden met een daylight show, vijf battle’s inclusief team Vuurwerkcrew en drie avondshows, waaronder twee met een Spaans tintje! Kijk jij ook al uit naar dit te gekke festival? Laat het ons weten in de comments en reageer mee in het topic! SNAPTE?!

Zena Trophy - 14 dagen - officieel.jpg

Laatst bewerkt:
7 days to go! De Zena trophy 2019 belooft weer een waar spektakel te worden. Volgende week is het al zover! Kijk jij er al naar uit?

Zena Trophy - 7 dagen.jpg

Edit: inmiddels 6 dagen natuurlijk, maar omdat ik nog geen tijd had hem hier te delen, alsnog de afbeelding :thumbsup:

Laatst bewerkt:
We hebben d'r zin an! :D.

Maare Djaimy, ik doe het zelf niet beter dat zeg ik eerst. Een beetje photosjopper past dan die 7 aan naar een 6. :p

ARE YOU READY FOR SOME NOISE? Het wachten is over, de Zena Trophy 2019 begint vandaag! Het evenement zal Kalkar wederom laten schudden op zijn grondvesten. Wij zijn aanwezig bij dit te gekke festival. Zien we jou daar? Laat het ons weten! Geniet van het vuurwerk, de gezelligheid en support samen met ons team Vuurwerkcrew in de battle strijd. SNAPTE?!

Zena Trophy post.jpg

Het grote aftellen is begonnen! Over precies 100 dagen mogen we weer los. Weet jij al wat je als eerste afsteekt om 18:00? Laat het ons weten in de sfeervolle countdown, hét leukste gedeelte van het forum!

100 dagen - officieel.jpg

Wat gaat de tijd toch onwijs snel. Inmiddels al onder de magische 100 dagen.

Nog 99 dagen
Nog 2.368 uren
Nog 142.067 minuten
Nog 8.523.979 seconden

Tot het 31 December is:handsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan