Aalsmeer 06-09-2008

moontan

VWC lid
plaats : Aalsmeer
provincie : Noord-Holland
wie : nog niet bekend
kaliber: nog niet bekend
tijd : 23.00 uur

Zaterdag 6 september 2008
23.00 – 23.30 Vuurwerk.
Een hoogtepunt als afsluiter na de verlichtte boten is een prachtig Vuurwerk op de strekdam van het Surfeiland. Dit is zeker vanaf de Stommeerweg een prachtig schouwspel.
Organisatie: Mike van der Laarse / Dideric van Riemsdijk

http://www.aalsmeerfestival.nl/programma.html

VUURWERK
Bij een grandioze dag hoort een passend einde. De festiviteiten tijdens PUUR AALSMEER krijgen op 6 september een slotstuk dat letterlijk en figuurlijk een knaller is: een grote vuurwerkshow aan de boulevard langs de Westeinderplassen. Dit spektakel, een initiatief van de organisatoren Mike van der Laarse en Dideric van Riemsdijk, is uitgegroeid tot een drukbezocht evenement.

Om 23.00 uur gaan de eerste vuurpijlen de lucht in en ongeveer twintig minuten en vele bewonderende oohh’s en aahh’s later is het vuurwerk ten einde. Voor 2008 belooft de organisatie een nog grotere show dan in voorgaande jaren. Naast de opstelling op de pier van het Surfeiland ligt er op 250 meter van de wal een ponton in het water. Vanaf deze plek worden nog eens meer dan honderd bompijlen gelanceerd, in fraaie formaties en kleurstellingen.

Naar aanleiding van vragen uit het publiek, heeft de organisatie enkele ingrediënten toegevoegd om de vuurwerkshow nóg aantrekkelijker te maken. De start vindt bijvoorbeeld op spectaculaire wijze plaats via een lijn van de watertoren naar de pier. Ook klinkt er tot besluit van de show een luide knal, die voor iedereen duidelijk maakt dat de festiviteiten deze dag nu echt afgelopen zijn... Zorg dat u er bij bent om 23.00 uur op de boulevard aan de Kudelstaartseweg!

http://www.puuraalsmeer.nl/programma/vuurwerk/

Zo ben weer thuis,

vondt het zeer mooie show! veel water bommen vondt de dubbele ring met salutes wel gaaf effect, verder zaten mooie effecten tussen.

finale met veel fluiters 2 blokken waren in 9 sec. weg wat een geweld!

na afloop nog even naar de schietterein gelopen even met aantal bekenden nog even gestaan.

heb gefilmt. zal morgen aan de film beginnen zodat morgen avond online kan :)

We hebben erg staan genieten aan de waterkant. Ik denk dat ik wel mag stellen dat Dream Fireworks zichzelf elk jaar probeert te overtreffen. Dit jaar is dat zeker weer gelukt. Zeer veel bijzondere effecten gezien. Een greep:
- Grote (6"?) Peonies met crackling pistil
- Crackling crossette candle die zich meermaals vertakt (prachtig!)
- Dikke overlappende Chrysanthemums
- Meer waterbommen dan ooit tevoren op die lokatie
- Een hele dikke openiingsmine, V-shape met crackling
- Heerlijk veel titaniumbommen die je vanaf onze plek goed kon voelen

We hebben genoten! Mijn film staat later vandaag op Vimeo :bye:

Cameo

Zojuist voor jullie klaargezet op Vimeo. Ik vond het een fantastische show om bij te zijn (Y)

Aalsmeer Vuurwerkshow // 6 September '08

Veel kijkplezier!

Groetjes,
Cameo

Back
Bovenaan