9-jarige jongen gewond door vuurwerk

DEN HAAG - Een jongen van 9 jaar is donderdag gewond geraakt toen vuurwerk ontplofte op een pleintje aan de Breukelensestraat in Den Haag. Het jochie is naar het ziekenhuis gebracht met „aanzienlijk letsel” aan zijn gezicht. Dat heeft de politie donderdag laten weten.

De jongen was met leeftijdsgenootjes aan het spelen op het pleintje. Ze waren gevonden vuurwerk aan het aansteken, waarbij iets in het gezicht van de jongen ontplofte.

bron: Telegraaf.nl

Wat ik mij toch afvraag is hoe deze kinderen aan vuur komen, 9 jaar jongens dat is toch niet normaal. Maarja hetzelfde geldt voor mobiele telefoons. Ik was tot me 13e met Lego aan het spelen.

Heel triest weer voor een jochie van 9. Jammer dat zulke dingen blijven gebeuren

Wat is de les? Iedereen na het afsteken de tuinslang door de straat en de pleintjes halen.

En je kinderen geen vuur geven...

Ooit van overdekte stukken gehoord?

En het heeft niet overal constant geregend. Als vuurwerk nat is geweest en nu weer droog is, is het alleen nog maar gevaarlijker.

Ik zeg niet dat het waargebeurd is, maar het is zeker niet onmogelijk. Wat jullie nu doen is precies hetzelfde natte vingerwerk wat jullie politici en andere zogenaamde experts zo kwalijk nemen.

Nooit zo snel met conclusies komen...

Mensen die te lui zijn om hun resten achter te laten merken niet dat dit de gevolgen zijn. Op het ene moment weigert jouw nitraat en op het andere moment pakt een 9 jarig kind hem 6 dagen later op en raakt gewond. Als mensen geen keer hun verantwoordelijkeheid namen zou dit minder voorkomen!

Back
Bovenaan