7 shows uit Belgie online

Mats

VWC lid
De laatste weken hebben mensen van Pyroworld verschillende shows in Belgie bezocht.
Uiteraard hebben we hier ook de foto's en films van online staan.

Hier de films:

Kermis vuurwerk Sint Antonius, geschoten door Edruco klik

Vuurwerk Antwerpen, 50th European organisation of quality congress geschoten door Hendrickx en lefeber
klik

Verjaardagsvuurwerk kapellen, geschoten door DBK fireworks en Euro Pyrotechnie klik

Vuurwerk Merlbeke, geschoten door CBF pyrotechnics klik

Vuurwerk jumping Kapellen, geschoten door edruco klik

Vuurwerk Brusselse havenfeesten klik

Kermisvuurwerk Heusden Zolder, geschoten door T&T fireworks klik

Kijk hier voor een uitgebreid verslag van deze 7 shows.

Foto's zijn te vinden in het foto album op pyroworld

Veel kijkplezier!

Laatst bewerkt:
Bedankt roel, ik ben ze nu aan het bekijken en het ziet er weer lekker uit :wink: .

50th European organisation of quality congress geschoten door Hendrickx en lefeber heb ik nu bekeken, is een erg leuke show alleen jammer van de grote afstand tot het publiek. Wel erg vet is het begin van het filmpje met al die opbouw beelden aan elkaar gemonteerd.

Ik ga nu ''Verjaardagsvuurwerk kapellen, geschoten door DKB fireworks en Euro Pyrotechnie'' kijken :wink: .

Edit/: ik heb nu Verjaardagsvuurwerk kapellen, geschoten door DKB fireworks en Euro Pyrotechnie gekeken... erg grappig showtje. heel appart is die vent die viool staat te spelen vlak voor het schiet terein haha.

Kruitsnuiver..

Laatst bewerkt:
kruitsnuiver zei:
Bedankt roel, ik ben ze nu aan het bekijken en het ziet er weer lekker uit :wink: .

50th European organisation of quality congress geschoten door Hendrickx en lefeber heb ik nu bekeken, is een erg leuke show alleen jammer van de grote afstand tot het publiek. Wel erg vet is het begin van het filmpje met al die opbouw beelden aan elkaar gemonteerd.
De afstand tot het publiek komt door de schelde...die is 500m breed. Je kan moeilijk de mensen in de schelde gooien he om dichter bij het vuurwerk te komen.. De afstand was voor fotos te maken wel uitermate goed.

Er komen nog meer beelden van de opbouw online in de koemende dagen.

kruitsnuiver zei:
Ik ga nu ''Verjaardagsvuurwerk kapellen, geschoten door DKB fireworks en Euro Pyrotechnie'' kijken :wink: .

Edit/: ik heb nu Verjaardagsvuurwerk kapellen, geschoten door DKB fireworks en Euro Pyrotechnie gekeken... erg grappig showtje. heel appart is die vent die viool staat te spelen vlak voor het schiet terein haha.

Kruitsnuiver..

Dat met die violist was echt prachtig, hij improviseerde echt op het vuurwerk en muziek. Het vormde daardoor ook 1 geheel.

Back
Bovenaan