7 Augustus 2011 Vuurwerk Breskens / visserij feesten.

ylke

VWC lid
Plaats : Breskens
Provincie : Zeeland
Wie : Xena vuurwerk
Wat : prof
Waar : Groot vuurwerk bij de westhavendam
Tijd : tussen 22:15 tot 22:45

Het pittoreske vissersdorp Breskens in het westen van Zeeuws Vlaanderen is vrijdag 5 tot en met zondag 7 augustus 2011 decor van de 57e editie van de jaarlijkse Visserijfeesten: volgens de website ‘het grootste feest van Zeeland’ met zo’n 100.000 bezoekers, dat al bestaat sinds 1953. Met optredens van Nederlandse artiesten, verschillende bands en straatartiesten, een grote braderie met circa 200 kramen langs de haven, twee kermissen, een rommelmarkt en kinderattracties.

In het visserijmuseum zijn vissersboten te bekijken, er vaart een rondvaart, in de haven vindt voor de 72e keer een zwemwedstrijd plaats en in de Vismijn is een gratis visje te halen. Vrijdag en zaterdag is er een volksbal in de Vismijn, zaterdag met de gebroeders Ko. Zondagmiddag- en avond staan in het teken van het wilde Westen, met ’s middags een grote Western Show en ’s avonds Country & Western optredens en demonstraties. Programma: zie website. De feesten starten vrijdag 6 augustus met een familiedag op de kermis en optredens van onder andere Stef Ekkel en Django Wagner. Zondag wordt afgesloten met groot vuurwerk bij de Westhavendam en optredens van onder andere Helemaal Hollands en Rene Schuurmans in de Vismijn.

http://www.visserijfeesten.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=2&Itemid=6

Laatst bewerkt:
hoogstwaarschijnlijk geschoten door Xena vuurwerk...
ik heb een bericht gestuurd nar de organisatie en zodra ik het weet zeg ik het wel

BIj deze show ben ik bij aangezien in breskens ben daar op vakantie zit.
ik had de organisatie gemaild al van de week en die zeide dat Xena vuurwerk uit ede deze show zou schieten. ik heb geen gebricht gehad van xena wat er geschoten wordt.

als ik zie wat andere jaren is geschoten zal het denk ik weer max 4inch zijn

Als ik het zo bekijk dan zijn er in de afgelopen tijd toch wel betere geweest... :wink: idd wel laag tempo... Niet zo spectaculair allemaal.

Je stond nu trouwens toch wel ver Jesper ?

Als ik het zo bekijk dan zijn er in de afgelopen tijd toch wel betere geweest... :wink: idd wel laag tempo... Niet zo spectaculair allemaal.

Je stond nu trouwens toch wel ver Jesper ?

ja ,nou voglens mij stond heel breskens waar ik stond, is zeg maar op zo'n verhoogd gedeelte en da liep 300meter ver door ofso
en op laaste moment werd door de brandweer en politie een weg vrijgegeven die dichterbij was.

prima show mooie effecten er tussen :) alleen tempo was redelijk laag maar toch had het wel iets kwa uitwerking :)

ik moet zeggen , er stond inderdaad NERGENS op de visserijdagen aangegeven dat er vuurwerk werd afgestoken, we moesten ook goed zoeken naar de opbouwplaats.Beetje slecht geregeld

Back
Bovenaan