50% extra vuurwerk diemenvuurwerk.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo liefhebbers,

diemenvuurwerk.nl heeft een keiharde aktie 50% extra vuurwerk (bij afname vanaf 200 euro) met merken zoals; weco, zena, dynamic, mercurius, royal fireworks, 2fireworks en vc.

laat me weten of iemand anders een betere aktie heeft.

heel veel vuurwerk plezier aan allen:holland::handsup::droolthum

Laatst bewerkt door een moderator:
ja dats inderdaad niet om de hoek, je kan er ook een dagje amsterdam van maken. we zitten naast amsterdam.

de aktie is inderdaad top

Goede actie, omgerekend dus 33,33% korting, heel netjes!

Is die 50% extra vuurwerk vrij uit te zoeken door de klant?

het is inderdaad waar altijd de file staat

burgemeester de kievitstraat 7-9

dit is naast de domino's pizza

2e stoplicht bij de sunflower naar links eerste straat links en je bent er

vertel het door aan je vrienden en collega;s en wie er nog meer van wil profiteren.
het is wel een op=op aktie
dus wees er snel bij

De producten die onder die aanbieding vallen zijn wel echte winkeldochters :p goeiedag dokter! Zitten best leuke dingen bij hoor, maar geen toppers. De prijzen in jullie flyer/bestellijst zijn ook wat bijzonder. De ene cake is tien euro duurder dan adviesverkoopprijs, en de andere is bij jullie tien euro voordeliger dan adviesprijs.

Ik verbaas me over de Royal Fireworks banner op de site. Verkopen jullie ook Royal? Zo ja, dan zeker zonder korting?
Wat verkopen jullie eigenlijk tijdens de losse verkoop? Nog andere producten dan wat op jullie site staat?

De freaks die hier willen bestellen raad ik aan om eerst even goed de prijzen te vergelijken. Er zitten wat sluwe marketingtrucjes in verstopt. Laat je niet té snel verleiden door die "50% gratis" kreet, wat natuurlijk neerkomt op 33% korting :wink: Ook al is 33% korting heel netjes, de keuze in producten is zeer beperkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan