[4K video] Emmerich im Sommer / Lichterglanz 30 juli 2022

Nou niet eens slecht wat hier neergezet werd door Hayo. Geen budget a la Köln of Düsseldorf vermoed ik zo, maar toch een prima show. Die drones zijn een leuke aanvulling, maar echt alleen als toevoeging. Zoiets kan natuurlijk nooit een heel vuurwerk vervangen.

Nou niet eens slecht wat hier neergezet werd door Hayo. Geen budget a la Köln of Düsseldorf vermoed ik zo, maar toch een prima show. Die drones zijn een leuke aanvulling, maar echt alleen als toevoeging. Zoiets kan natuurlijk nooit een heel vuurwerk vervangen.

Köln heeft helaas geen budget meer, waardoor daar al voor het derde jaar op rij geen show is nu....
De drones, tja ik weet het niet. Als ze daar wat sponsoren mee in het zonnetje willen zetten zou ik adviseren dat een half uurtje voor en na de show te doen. Maar niet tijdens de show. Een drone show is gewoon totaal iets anders dan een vuurwerk show.

Nog een paar plaatjes van mijn kant:

20220730_232136.jpg

20220730_231953.jpg

20220730_231502.jpg

20220730_231310.jpg

begin stuk van de show vondt ik tegen vallen, drone liepen niet in synce in begin. en meer reclame dan het iets toevoegd

Köln heeft helaas geen budget meer

Nou dat is niet helemaal waar. Enig budget is er wel, want de meeste grote sponsoren zijn er nog steeds, maar volgens mij zijn de grootste boosdoeners dat Weco een behoorlijke financiële klap heeft gekregen (wel één van de hoofdsponsoren) en dat ivm de dreigende corona pandemie er geen nieuwe risicos voor dit jaar genomen konden worden.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan