mark77
VWC lid
Ja dat vind ik wel ja voor deze tijd van het jaarVind je 155 een degelijke prijs?
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat vind ik wel ja voor deze tijd van het jaarVind je 155 een degelijke prijs?
Vorig weekend was hij 139,- zie m nu niet bij de weekend aanbiedingen staan...Dit weekend 135 euro bij Riezebos als ik het goed gehoord heb
Dit weekend 15% korting op MagnumVorig weekend was hij 139,- zie m nu niet bij de weekend aanbiedingen staan...
Alle winkels? Waar zag je dat? Zie bij sowieso 2 shops in de buurt de TDS helemaal nietDit weekend 15% korting op Magnum
Bij Riezebos denk ik, gezien hij het daar al over had hierbovenAlle winkels? Waar zag je dat? Zie bij sowieso 2 shops in de buurt de TDS helemaal niet
Klopt maar de TDS400 staat er niet tussen....Dit weekend 15% korting op Magnum
Excuus, lijkt er idd op dat het geen 15% op Magnum is maar alleen op een selectie...Klopt maar de TDS400 staat er niet tussen....
Klopt tis wat vaag omschrevenExcuus, lijkt er idd op dat het geen 15% op Magnum is maar alleen op een selectie...
Hieruit maakte ik op dat het wel op (alle) Magnum zou zijn:
En alweer een volgende mooie actie voor jullie liefhebbers:
Dit weekeinde 15% korting op MAGNUM, de korting wordt verrekend in je winkelmand.
Speciaal voor dit weekeinde hebben we nog meer producten ingekocht...
Deze kun je vinden onder het blokje "weekend deals".
Van donderdag 6 november 14.00 uur tot en met zondag 9 november 23.45 uur.
Sla je slag! (en een goed weekeinde natuurlijk!)
Ga je geen spijt van krijgen! Heerlijk rammenNa jaren ben ik overstach en toch ook maar eens eentje besteld voor dit jaar.