B BoboVet VWC lid Vandaag om 09:07 #861 rapalje074 zei: De 2025 batch die bij Langenberg is geschoten Klik om te vergroten... Ik ga deze maar even bestellen, nooit gehad maar omdat het ons laatste jaar is ben ik bereid om zulke bedragen uit te geven
rapalje074 zei: De 2025 batch die bij Langenberg is geschoten Klik om te vergroten... Ik ga deze maar even bestellen, nooit gehad maar omdat het ons laatste jaar is ben ik bereid om zulke bedragen uit te geven
mark77 VWC lid Vandaag om 09:39 #862 reijken zei: Zojuist ook maar 1 besteld. Ondanks mijn eigen afspraak om eerst de uitspraak van de kooitjes af te wachten. €160 in Breda. Goedkoper kon ik hem niet vinden op acceptabele afstand. Klik om te vergroten... Maar deze is altijd zonder kooi geweest
reijken zei: Zojuist ook maar 1 besteld. Ondanks mijn eigen afspraak om eerst de uitspraak van de kooitjes af te wachten. €160 in Breda. Goedkoper kon ik hem niet vinden op acceptabele afstand. Klik om te vergroten... Maar deze is altijd zonder kooi geweest
R reijken VWC lid Vandaag om 09:41 #863 mark77 zei: Maar deze is altijd zonder kooi geweest Klik om te vergroten... Klopt. Ik bedoel dat mijn budget vast zit in bestellingen van kooi producten. Dus voor deze uitzondering heb ik wat extra centjes vrijgemaakt.
mark77 zei: Maar deze is altijd zonder kooi geweest Klik om te vergroten... Klopt. Ik bedoel dat mijn budget vast zit in bestellingen van kooi producten. Dus voor deze uitzondering heb ik wat extra centjes vrijgemaakt.