[3114] Beta

Pieter

VWC lid
De serie heet Beta en hierin zitten twee cakes; de Kappa en Zèta

Artikelnummer: 3114-A
Artikelnaam: Zèta
Netto Kruitgewicht: +/- 475 gram
Aantal Schoten: 19 schots
Effectomschrijving: Brocade mine to brocade crown

Artikelnummer: 3114-B
Artikelnaam: Kappa
Netto Kruitgewicht: +/- 475 gram
Aantal Schoten: 19 schots
Effectomschrijving: Time rain mine to time rain

Prijs: € 27,50
Introductieprijs 2014: €30,00 voor twee stuks

beta.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Zien er goed uit, nog niet eerder gezien alleen in een knalcake versie! Komend jaar dus zeker te zien bij ons! :D

Toen straks met feabal ze in het veld getest man wat een bak zeg, echt heerlijk!!!

Ga er zeker nog een aantal meer van halen, echt heerlijke bak!

Ik zie hier dat ze per 2 verkocht worden. Volgens mij moet ik nog wat ruimte vrij maken in mijn budget voor deze bakken, zien er zeer goed uit!

Wat gaan ze lekker, in Olen 2 voor €30. En dat zijn ze meer dan zeker waard! Heerlijke dingen, bijzonder stukje vuurwerk!

@Rbfirework, bedankt voor de film. Ik heb ze meteen geüpload nu van de andere kant:

Beta - Zéta:

Beta - Kappa:

Laatst bewerkt:
Ik heb deze twee dingen gisteren gezien bij een kameraad van me. Hij had ze meegenomen voor de intro-prijs van 30 per twee. 30 euro voor die twee dingen is een leuke prijs, maar 27,50€ is echt te veel, voor een lagere prijs haal je elders veel leukere mines.

Op dit moment zijn ze nog steeds 30 euries voor de 2 . Dit zijn echter geen mines,maar mines met boeketten,zoals te zien is op de filmpjes.

Erg leuke cakes! Hierbij onze video's van kappa en zeta

Groettekes Limburgs Vuurwerk Team

Laatst bewerkt:
zekers, heb er 10 kartons van gekocht voor de introductieprijs van 30 euro per 2.
deze zijn echt vet man.

Dit waren de mooist afgewerkte cakes die ik ooit heb gezien , opdruk, vorm en folie alles was superstrak , de uitwerking was ook geweldig . Dikke aanrader !!!

Back
Bovenaan