3-Pack [Uitloop]

Isandra

VWC lid
Artikelnummer: 704
Artikelnaam: 3-Pack *nieuw 2010*
Bruto Gewicht: volgt
Netto Kruitgewicht: volgt
Aantal Schoten: 16 per multishot
Effectomschrijving:
704A Whistling tail to red fish, green fish, collor stars with color fish
704B Blue mine to flowertail to blue stars with crackling
704C Crackling mine to crackling
Tijdsduur: +- 22 sec.
Stijghoogte: +- 25 meter
Richtprijs: € 39,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt mij een tof pakketje! De effecten klinken erg goed, hopen dat de prijs ook een beetje meezit.

Ben hier heel benieuwd naar, de effectsomschrijving klinkt erg goed, ben benieuwd naar de prijs. :)

Ben er ook benieuwd naar, hopelijk is de prijs ook goed:)
vooral de 704C Crackling mine to crackling lijkt me wel mooi!

hier een betere foto van deze cakjes.
zijn mooie cakes met mooie effecten en vooral de mine met boeket vond ik heel leuk. De prijs van dit assortiment zal ook goed meevallen.

Gaat dit pakket ook tippen aan de heavy 3/4/5? Kwa aantal cakes aan de heavy 3, en kwa prijs aan de heavy 5?

Dat is nog even afwachten he.. Denk dat het lastig te vergelijken is met Heavy 3, zeker als je naar de effecten kijkt. Ik denk dat de prijs van deze cakes iets hoger zal liggen.

Éénmaal, andermaal? Verkocht aan Feabal.

Adviesprijs 39,95.

Ziem: 16 schots met zilveren fluiters die overgaan in een zwerm gekleurde vuurvliegen met gekleurde sterren.
Zuma Pete: 16 schots, blauwe vuurgordijnen met een gouden komeet die eindigt in een blauw boeket met knetter.
Zarf: 16 schots knetterende vuurgordijn gevolgd door knetterend boeket, rode kometen met gouden blinkerboeketten gevolgd door een finale van rode kometen die eindigen in een cracklingboeket.

Laatst bewerkt:
De Ziem was leuk, een soort van Voyager (Original) maar dan met soort "fishes" in plaats van falling leaves. De andere twee cakes zijn te vergelijken met normale 16sh cakes zoals Messier met crackling.

broekhoffvw004_780544.jpg

Hoop ze op een demo te bewonderen om me over de streep te trekken. De prijs is redelijk te noemen.

De eerste pot is wat minder maar wel apart. De netto kruit inhoud is nog
niet bekend maar zal waarschijnlijk rond de 160 gram liggen.:bye:

Gaat je nooit lukken, onredelijke prijs dus wordt geannuleerd.
Trust me, ik heb al teveel dingen (qua games & elektronica) geannuleerd zien worden, staat meestal iets in de algemene voorwaarden, en anders staat het nog in de wet ;)

Als iets duidelijk afwijkt van de standaard prijzen heeft een winkel al het recht om de koopovereenkomst te annuleren.

Back
Bovenaan