29 juli 2 shows in kapellen en brecht

Thresher

VWC lid
Beste freaks,
Ik kon nog geen topic vinden over de pyromusical in kapellen. Zoals elk jaar vind deze ook weer plaats op de atletiekbaan en wel op 29 juli om 22:00. Ben er nu 2 keer geweest en het is een vette aanrader.
Prima lokatie met normale afstanden. Max 150mm.

Nu zie ik al 2 jaar achterelkaar vanaf de snelweg naar huis nog een showtje in de verte, ik las in een oud topic dat dit een showtje in brecht moet zijn. Weet niet zeker of dit klopt zou mooi zijn als iemand dat kan bevestigen. Dit jaar wil ik gaan proberen om de 2 shows te combineren, heeft iemand dit al geprobeerd en heeft iemand meer info over die andere show.

Ja de parkhappening had ik al gevonden, helaas geen starttijd voor het vuurwerk maar heb de organisatie al gemaild. Hoop dat t te combineren is, 23 min rijden van kapellen tot park in brecht.

Ja maandag is geen fijne dag maar voor dit showtje en wellicht een 2e heb ik het er voor over. Zie deze pyromusical veel liever dan een show met veel consumenten cakes...

Vuurwerk in brecht word normaal geschoten door vangellabeeck en is meer consumenten vuurwerk en paar bommen

De regen kwam gelukkig pas net op het einde en viel reuze mee.
We stonden er lekker dicht op en hebben weer van een showtje vol kwaliteitsbommen kunnen genieten! Echt geweldige horsetails met blinkers, 2 meerslagen, hele dikke ghost shell, dikke dahlias met groen en blauw en nog veel meer. Er zijn stukken gefilmd en die zal dennis morgen online zetten.

Daarna als een gek de auto ingesprongen en naar brecht geraced waar we de laatste 5 minuten nog hebben kunnen meepakken, en letterlijk de auto 10 meter naast het vuurwerk geparkeerd. Gekkenhuis daar, 4 ,5 inch shells also het niets is en op 5 meter loopt een stel bejaarden wat niet op of omkijkt, heerlijk gewoon. Morgen ook de beelden hiervan. Zeker ook de moeite waard om hiervoor als een gek te rijden haha

Ik vond het een leuke show.
Beetje meer afwisseling van de muziek had leuk geweest.
Leek net of ze een cd van queen aan het skippen waren. :p

Desalniettemin toch mooie en harde bommetjes gezien en heb mij goed kunnen vermaken.

Helaas met me domme kop mijn SD kaart vergeten maar er komen sowieso drie films aan.

De show in kapelle was in 1 woord super! Heb niks aan de reactie van Thresher toe te voegen. Helaas had ik een nieuwe camera bij en is de film van kapelle een beetje verneukt.Na afloop zijn we letterlijk naar de auto gesprint om nog een stukje van Brecht mee te pakken. En dit is gelukkig gelukt. We hebben de auto in een hoofdstraat op de stoep gedumpt en stonden letterlijk een meter of 8-10 van het vuurwerk af. Heerlijk om te zien dat dit in Belgie nog kan. En Nederland zou dit never nooit mogelijk zijn.

De laatste 3 minuten van de show hebben we nog gezien en deze heb ik ook gefilmd. (Eerste 15 sec zijn onscherp op film)

Finale vuurwerkshow Brecht

Back
Bovenaan