27 mei demonstratie denhaag

Ik ben er niet bij, maar ik hoop dat er geen mensen zijn die het in hun hoofd halen om vuurwerk mee te nemen en daar af te steken!

Wij moeten niet gaan maar die handelen

Wij moeten niet gaan maar die handelen

De facebook pagina vuurwerk moet blijven (inmiddels meer dan 17000 likes) organiseert dinsdag 27 mei om 16:00 een demonstratie in denhaag.

https://m.facebook.com/events/1508625046025350?acontext={"ref":22}&aref=22

misschien een idee om hier met zijn alle heen te gaan?

Het lijkt mij beter dat de Nederlandse vuurwerkhandel gaat en dat wij gewoon thuis blijven. Denken jullie toch eens na wat verandert er nu eigenlijk voor ons???

Dat ik mijn vuurwerk 1 volle dag later in huis heb dan het jaar daarvoor ? ? ?

Ik laat mij niet voor de kar van de Nederlandse vuurwerkhandel spannen. Ze bekijken het maar en trouwens ik koop mijn vuuwerk toch ergens anders dan in Nederland.:D

Balen, dat is precies een van de dagen dat ik geen vakantie heb. Maar goed om met zijn allen in Den Haag daar vuurwerk af gaan steken met zijn allen heeft helemaal geen zin. :bonk:

Hm. een demonstratie is begrijpelijk, maar de oproep om cat 1 mee te nemen is denk ik niet al te slim.

Zo denk ik er ook over Roel. Ik hoop dat ook van harte dat er niet te veel van een demonstratie terecht komt, want iédereen met een beetje gezond verstand heeft wel door dat dit een totaal averechts effect heeft en waarschijnlijk alleen maar uit de hand zal lopen.

Zo denk ik er ook over Roel. Ik hoop dat ook van harte dat er niet te veel van een demonstratie terecht komt, want iédereen met een beetje gezond verstand heeft wel door dat dit een totaal averechts effect heeft en waarschijnlijk alleen maar uit de hand zal lopen.

Het is ook nog niet zeker allemaal,dus een demonstratie na de 27ste zou handiger zijn mochten ze die regels er toch doorheen drukken.Zou het in de eerste instantie aan de importeurs overlaten het is hun brood uiteindelijk dus moeten ze er ook voor strijden! :p

Het lijkt mij beter dat de Nederlandse vuurwerkhandel gaat en dat wij gewoon thuis blijven. Denken jullie toch eens na wat verandert er nu eigenlijk voor ons???

Dat ik mijn vuurwerk 1 volle dag later in huis heb dan het jaar daarvoor ? ? ?

Ik laat mij niet voor de kar van de Nederlandse vuurwerkhandel spannen. Ze bekijken het maar en trouwens ik koop mijn vuuwerk toch ergens anders dan in Nederland.:D

Ik denk dat jij niet goed na denkt en teveel naar je zelf kijkt, ten eersten moet je dit zien als het begin van het einden,als je nu niet alles aanpakt kun je er donder op zeggen dat volgend jaar de regels weer verscherpt worden, Want ze denken echt dat deze maatregels werken.
En iedereen hier weet dat het niet gaat werken en dat het nog erger word dit jaar als deze regels er gaan komen,dus zullen ze volgend jaar weer ingrijpen,net zo lang tot er niets meer over is.

En zoals ze het nu willen doen zijn er heel veel jongen kinderen (de aankomende freaks)de klos,als ik naar mij zelf kijk ik ga met mijn dochter overdag lekker buiten stoken,kan ik het goed in de gaten houden,als ik dat na 18:00 moet doen is het donker zie ik het niet meer zo goed maar mijn kleinen ook niet, Met andere woorden een stuk gevaarlijker dan overdag.

Kortom geen goede actie om de regels te veranderen.

Ik zal mij hier in iedergeval niet voor inzetten. Een demonstratie met oproep om CAT.1 mee te nemen. Waanzin ten top. Hoeveel mensen in Nederland zijn op de hoogte van de regelgeving omtrent CAT.1.
In iedergeval wordt er door de websites gezamelijk, ja gezamelijk al dingen ondernomem.

Dit zal gebeuren in de naam van VUURWERKTRADITIE.

lijkt me niet verstandig om te doen..want er zitten geheid mensen tussen die hun eigen niet kunnen bedwingen en toch vuurwerk afsteken...dan ben je gelijk klaar ben ik bang voor.

Als ik ook een tip mag geven dan zou ik inderdaad vooral geen vuurwerk gaan afsteken.
Zou jammer zijn als je koren op de molen van de antivuurwerk lobby gooit.
greetzz

Vindt het persoonlijk een waardeloos idee zo'n demonstratie.
Er zijn er 10 die het goed bedoelen en de rest maakt t enkel erger om ook met vuurwerk te komen etc.
Er hoeft maar 1 knal te zijn en de krant heeft zn verhaal... en dat die knal er komt daar durf ik gif op in te nemen.

Vindt het persoonlijk een waardeloos idee zo'n demonstratie.
Er zijn er 10 die het goed bedoelen en de rest maakt t enkel erger om ook met vuurwerk te komen etc.
Er hoeft maar 1 knal te zijn en de krant heeft zn verhaal... en dat die knal er komt daar durf ik gif op in te nemen.

Heb al reacties gelezen als wie neemt een mat mee etc. Dus ik ga er ook niet naar toe. Wat mij betreft kan er een slotje op dit topic :)

Ik haak ook af. Sorry!
Initiatief is goed.
Maar het gaat waarschijnlijk alleen maar voor meer problemen zorgen.

Back
Bovenaan