Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wel duidelijk!!maar zeker contraproductief voor onze vuurwerk traditieBest normaal, ik probeer ook altijd vuurwerk af te steken in een snackbar..... dus.....
Ik weet niet waar het fout ging in die bovenkamer van die jongen, maar ik lees een opeenstapeling van domme acties en fouten. Het is dan vragen om problemen. Ik ben blij dat in het bericht van de NOS nadrukkelijk benoemd wordt dat het gaat om ILLEGAAL vuurwerk, dan is dat ook weer duidelijk.
kijk regering dit doet dus illegale zooi.......waar u allen weinig tegen wil doen.....als ie een kanonslag in zijn hand had gehad dan had ie pang gedaan...geschrokken misschien maar niks aan de hand(leuke woordspeling).
blijft natuurlijk erg wat er gebeurd is.
Waarschijnlijk een stuk vuurwerk dat eerder niet is afgegaan, vandaar het te korte lontje!?
Heel erg voor de jongen. Maar hoe kan je dat proberen vanuit je handen aan te steken.
Echt verschrikkelijk.
Illegaal, stunten en onvoldoende kennis zijn hier de oorzaken van het drama.
Hopelijk wordt onze vuurwerktraditie hier niet verder door beschadigt.
Dit soort incidenten valt de legale vuurwerkhandel niet te verwijten.
Wat ook erg is, maar ik twijfel of jullie daar mee eens zijn, is dat er dus een 'volwassene' hem heeft verkocht/aangeboden aan een 14-jarige! Ik denk dat dit soort vuurwerk niet voor kinderen van 14 bestemd is. Als ik dit spul zou verkopen zou ik het alleen aan volwassenen verkopen. Wat zij er dan mee doen is voor hunzelf, maar niet direct aan minderjarigen!