1.2" Temptation Willow

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 0487
Artikelnaam: 1.2" Temptation Willow
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1910,8 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: 3 kleuren gecombineerd met gouden willows en chrysanthemum.m Heerlijke bak met de grootst mogelijke kalibers van 30mm!
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 159,99
Winkelprijs: € 145,00
Onlineprijs: € 139,99

O.a. te koop bij: Magnum Vuurwerk

0487-Temptation-Willow-WCKD-Magnum-Vuurwerk.jpg

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bohhh wel heel benieuwd naar video van deze rammer. Valt idd op dat Magnum/Broekhoff de prijzen op dit niveau weten te houden

Kom maar door met het filmmateriaal. Dit is interessant. Op kruitinhoud niet bezuinigd, groot kaliber en fijne prijs. In de actie wellicht voor een €100 mee te pakken. Dat doen ze knap!

Heeeel benieuwd naar deze box. Omschrijving spreekt me wel aan. 30mm en een schappelijke prijs.

Dat klinkt zeker goed zeg. Zonder een filmpje gezien te hebben zet ik hem al op de wish-list.

Zeer zeker ga ik deze goed in de gaten houden. Kom maar op met het beeldmateriaal .

Dat ziet er op het eerste oog interessant uit. Goed geprijsd, 100 sh, 30 mm. Kom maar door met die films.

Deze box komt zeker op de verlanglijst. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Filmpje even afwachten maar heb er zeker wel vertrouwen in, Magnum kennende.

We wachten nog op een productievideo vanuit China. Mocht dit artikel eerder dan dat binnen zijn dan gaan we 'm hier in NL schieten en filmen. De artikelen die jullie noemen zijn trouwens allemaal verschillend... :)

Kan toch. De Big Momma is ook 100x in een ander jasje gestopt :p

De Bigwie??? :wink: :cool:

Back
Bovenaan