1,2” spinning tail to multicolor 100’s [Uitloop 2017]

ylke

VWC lid
1,2” spinning tail to multicolor 100’s [Uitloop 2017]

Artikelnummer: 1612
Artikelnaam: 1,2” SPINNING TAIL TO MULTICOLOR 100’S
Bruto Gewicht: 18,5 kilo
Netto Kruitgewicht: 1.954 gram
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving: 100 shots spinning tail naar multi color explosie.
Tijdsduur: 50 sec.
Stijghoogte: 55 meter
Afmetingen:
Kartoninhoud: 4/1
Richtprijs: € 139,00

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1612_-_geisha_-_spinning_-_tail_-_to_-_multicolor_-_vuurwerkmania_kopie.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de indruk dat een aantal mensen deze cake al gezien hebben?
Want uit de effect omschrijving kan ik niet halen hoe hij daadwerkelijk presteert. ;-)
Dus als er al beeldmateriaal is: Ik houd me aanbevolen, ik denk velen met mij.
Nieuwsgierig.....
Greetzz

Ik heb de indruk dat een aantal mensen deze cake al gezien hebben?
Want uit de effect omschrijving kan ik niet halen hoe hij daadwerkelijk presteert. ;-)
Dus als er al beeldmateriaal is: Ik houd me aanbevolen, ik denk velen met mij.
Nieuwsgierig.....
Greetzz

Dat maak ik er ook uit op. Ook op de reacties van de andere producten van Zen.
Dus ik ben ook benieuwd naar beeldmateriaal. Zijn deze producten al geschoten ergens op een demo??

Deze zijn idd geschoten op een besloten filmavond met heel slecht weer, ik heb zelf niks gefilmd, maar die komen er nog wel, de combi boxen waren echt heel erg goed, niet alle producten zijn geschoten.

Wij zijn vanavond op een besloten demo geweest waardoor we deze cakes hebben gezien.
Filmmateriaal komt er zeker in de loop van vanavond of morgen.

Dit is in ieder geval een geweldige bak om te zien.. prachtige effecten en heldere kleuren.
Als ie onder deze slechte weersomstandigheden zo presteert.. dan ben ik heel benieuwd naar deze cake bij goed weer!

Echt een gruwelijk mooi product deze cake. Het zijn natuurlijk 4 cakes maar allemaal met zelfde effect. Prima spinning tails met dikke peony's met super heldere kleuren. Op mij maakte hij veel indruk. Film komt zeer binnenkort online.:)

Dit is in ieder geval een geweldige bak om te zien.. prachtige effecten en heldere kleuren.
Als ie onder deze slechte weersomstandigheden zo presteert.. dan ben ik heel benieuwd naar deze cake bij goed weer!

Dat is precies wat ik dacht. Ondanks het slechte weer kwam deze prima uit de verf wat alleen maar positief is!

Dit vind ik toch een van de toppertjes uit deze serie, mooi uitgevoerd, kleuren zijn goed, lekkere spinning tail salvo's.
Ik ben toch wel erg benieuwd waar deze lijn verkocht gaat worden en wat de mogelijkheden zijn!

Deze was toch wel heel erg goed! Schitterende spinningtails met prachtige kleuren (lekker fel!).

Wat een waanzinnige potentie heeft dit product. Als je dit schot na schot zou doen met een hoog tempo zoals de Weco Venezia 100s prof versie dat jaren geleden had, dan was ik meteen verkocht geweest. Nu net niet, vanwege het schieten van salvo's. Mocht er ooit een 100s versie i-shape schot na schot komen, dan zet ik die op mijn wenslijst. :)

Zo te zien komen de spinning tails erg goed uit de verf. Mooi consistent ook.
Hij gaat op de wishlist, maar wil 'm wel eerst aanschouwen op een demo.
Ben benieuwd naar de verkoopprijs.

Als je dit schot na schot zou doen met een hoog tempo zoals de Weco Venezia 100s prof versie dat jaren geleden had, dan was ik meteen verkocht geweest. .
Daar kan ik me wel in vinden.
Dat brengt een beetje het echte "profblok-gevoel" terug; lekker doorrammen met bijv. de laatste 10 shots als finalesalvo.

Erg mooie bak maar veels te langzaam in mijn ogen. Je zit een minuut lang naar hetzelfde effect te kijken waardoor hij eentonig word, hoe mooi het effect ook is. Schiet hem leeg in de helft van de tijd en ik ben om.

Ik kan me vinden in de reacties over de salvo's. Toch vind ik het een vet ding, ik ben benieuwd hoe deze het op een demo gaat doen.

Back
Bovenaan