De eerste 2 dagen na de jaarwisseling is het tijd om het overgebleven vuurwerk op te ruimen, bezig zijn met filmpjes en de toppers alvast opschrijven voor volgend jaar. Maar als dat gebeurd is, wordt het toch wel stil.. School komt al weer om de hoek kijken en dat maakt toch wel een eind aan een mooie vakantie.
Voor mij was afgelopen oud&nieuw anders als andere jaren, het hele jaar eigenlijk niet actief geweest en pas laat besloten om toch wat te bestellen wat uiteindelijk toch een mooie collectie is geworden. Maar het vuurwerkvirus is wel weer helemaal terug en daarom heb ik eigenlijk wel zin in de rest van het jaar om lekker actief te blijven, af en toe een showtje meepakken en van de vroege freakacties te profiteren.
Daarnaast zit ik over 3 weken met een biertje op het strand van Aruba, dus die hele januari dip zal wel snel vergeten zijn! Festivalseizoen komt er ook weer aan dus ik red me wel dit jaar. Merk dat ik toch wel wat volwassener ben geworden en er niet meer zo erg van baal dat het weer voorbij is, er zijn zoveel andere leuke dingen door het jaar heen!