1,2” green tail purple star w green 100’s [Uitloop 2017]

Deze ging rete snel bij ons:D. Echt een rambak van jewelste! Hele mooie kleuren en flinke boeketten met mooie blinkers wederom een topper! Ik had aan de hand van de productiefilm gekozen voor een andere volgorde, namelijk: C,D,A,B (nee ik ben geen christen democraat) zodat hij zou beginnen met salvo's en eindigen in doorpompen, maar elke cake ging bij ons gewoon in een bijna constant ramtempo door dus dat gaf totaal geen verschil :p. Die zen blokken zijn echt heerlijk om in de straat te hebben staan.

Hier het filmpje, mooist in HD:

Wat een dikke bak is dit toch. Die komt op de wishlist. Op de demo was ie ook al supervet. En dat in weer en wind (lees regen en veel wind, oftewel pokkenweer).

Ziet er fantastisch uit ja, prachtig ding, wat een tempo man, staat bij deze ook hier op het wensenlijstje!

In het eerste deel van dit straatfilmpje zie je de Blue Mine to Red Wave gevolgd door de Green Tail Purple Star:

Met de multicolor vind ik dit de mooiste 100sh. bak van Vuurwerkmania, ook omdat er 2 verschillende cakes/effecten inzitten ipv 4 dezelfde. Voelt toch wat rendabeler icm prijs.

Na even wikken en wegen, nomineer ik deze bak tot mijn eindbak van de schietlijst 2014/2015. Mooi slotnummer, zeker als deze zich in een rot tempo leeg zal schieten:)

Gezien op de demo van Breukers Enschede.
Top bak! Super tempo, grote boeketten en echte harde burst.
Als je van de effecten houdt een echte aanrader.

Op de Wagenvoort demo werd deze ook geschoten vorige week en die had juist vrij kleine effecten en vrij matige burst, maar daar voor ging ook een cruelty de lucht in en wat shock wave cakes dus misschien kwam het daardoor.

Heeft iemand deze box zo aangestoken met het nieuwe lont systeem?
En werkt dit een beetje? Of heeft iedereen ouderwets doorgelont?

Deze vind ik meer spektakel voor een finale geven, al is de wonderfull world ook prachtig. Bij deze bakken is het voor de wow factor wel echt essentieel dat ze vloeiend in elkaar over gaan, maar dat spreekt voor zich :wink:. Afgelopen oud en nieuw ging deze lekker snel bij ons wat daarmee echt een top finale zou zijn geweest. Het mooiste is natuurlijk nog de wonderfull world en dan direct doorlonten aan deze.

Ik heb alleen het karton voor de lonten(onderaan) vrij gemaakt en weer terug geplaatst in de doos. Dit werkte perfect. Alleen de hoofdlont aangestoken en hoefde verder niks door te lonten. Lijkt me een erg veilig systeem voor in de toekomst!

Back
Bovenaan