1.2" Chain Reaction 100 Shots

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5160
Artikelnaam: 1.2" Chain Reaction 100 Shots
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1940 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: 100 shots 30mm compound, maximaal gevuld.
Afmeting:
Max. tube diameter: 30 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 159,00
Winkelprijs: € 149,00

O.a. te koop bij: Magnum Vuurwerk

5160-Chain-Reaction-100sh-Magnum-Vuurwerk.jpg

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Kloppen de bruto gewichten bij de Magnum producten wel. Zijn allemaal heel laag voor een box van 100 30 mm schoten ?

We wachten nog op een productievideo vanuit China. Mocht dit artikel eerder dan dat binnen zijn dan gaan we 'm hier in NL schieten en filmen.

Een dikke goudbak? Blijf het appart vinden dat dit soort informatie niet gewoon vooraf bekend is, "100 shots 30mm compound, maximaal gevuld." is toch niet echt duidelijk wat je krijgt

Komt zo op film erg goed over vind ik. Lijkt op een redelijk afstand gefilmd te zijn, deze gaat wel dik zijn in de straat lijkt me. Bedankt voor de beelden.

Hier een filmpje van een stuk dichterbij dan het filmpje op de vorige pagina. Ik vond het zeker een prima compound! Ik dacht eerst even de Big Box te herkennen tot ik het Flower Crown zag en dat effect blijft echt prachtig dus in mijn optiek is dit nog beter. Al ben ik natuurlijk ook benieuwd naar de Big Box. Maar ieder geval een leuke compound weer in het assortiment.

Mooi ding hoor, mss wel net mooi dan de Big Box. Duimen dat de Temptation Willow op één van deze boxen lijkt, dan vind ik die blinde aanschaf prima. Deze gaat zeker op de watchlist voor volgend jaar.

Back
Bovenaan