1.2'' Blue Willow Mania

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1728
Artikelnaam: 1.2" BLUE WILLOW MANIA
Bruto Gewicht: 5000 gram
Netto kruitgewicht: 497 gram
Aantal schoten: 36 shots
Effectomschrijving: Grootste kaliber en maximaal gevuld. Wat een gigantisch dikke bak is dit. Willow time!
Max. tube diameter: 30 mm
Kartoneenheid: 4/1
Adviesprijs: € 69,00
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1728_Geisha_Blue_Willow_Mania_Vuurwerkmania-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Mooie cake voor een sample, vind 69 euro toch iets te prijzig voor een eentonig cake, wacht wel een jaartje af, en neem volgend jaar een beslissing na het zien van straatfilmpjes

Prachtige bak! Maar die prijs,dat slaat nergens op. Zal wel aan de verpakking,de tussenruimte van de tubes,en de tube grote liggen. Ik zou dan voor de Mega 6 Star Assorted gaan.

Prachtige cake, alleen toen ik thuis de prijs zag werd ik iets minder enthousiast.
Misschien toch eens kijken of ik hem via een freak actie mee kan pikken.

Ik heb begrepen dat hier iets van een actie mee gaat komen... :D

Hierbij mijn filmpje van deze hele vette nieuwe cake, gefilmd tijdens de Vuurwerkmania Demo 2018:

Erg mooie cake! Ga deze zeker in de gaten houden. Prijs zal vast wel veranderen want 70 voor een 36sh 30mm cake is wel een beetje heftig. Leg 5 euro bij en je hebt een Transbomber.

Mocht ik deze in een dikke actie tegenkomen, neem ik er toch zeker wel eentje mee denk ik. Vind het echt een prachtcake, nu ik nog eens op m'n gemakje de films zit te kijken. :)
Steek hem dan wel bij het reservelont aan, want die crackling finale doet naar mijn mening een beetje afbreuk aan de rest van de cake.

Back
Bovenaan