1.000 kilo vuurwerk in bedrijfspand Zoetermeer

1000 kilo vuurwerk in bedrijfspand

ZOETERMEER - [update 14.03 uur] De politie heeft vrijdag in een bedrijfspand aan de Industrieweg in Zoetermeer 1000 kilo illegaal vuurwerk gevonden. De politie kwam het zware vuurwerk op het spoor na een tip. De vermoedelijke huurder, een 45-jarige Zoetermeerder, van het pand werd aangehouden.

1000-kilo-vuurwerk-in-bedrijfspand-zoetermeer-1.jpg

1000-kilo-vuurwerk-in-bedrijfspand-zoetermeer-2.jpg

1000-kilo-vuurwerk-in-bedrijfspand-zoetermeer-3.jpg

1000-kilo-vuurwerk-in-bedrijfspand-zoetermeer-4.jpg

1000-kilo-vuurwerk-in-bedrijfspand-zoetermeer-5.jpg

1000-kilo-vuurwerk-in-bedrijfspand-zoetermeer-6.jpg

1000-kilo-vuurwerk-in-bedrijfspand-zoetermeer-7.jpg

1000-kilo-vuurwerk-in-bedrijfspand-zoetermeer-8.jpg

Bron: Dichtbij.nl

Dat is niet niks.
Waar gaat al dat vuurwerk heen?
Wordt dat vernietigd?

Anders kunnen ze het beter gebruiken bij een vuurwerkshow. :D

Je ziet het weer. De angstzaaierij van de media/politie/nederlandse staat/taskforceteam enz werkt.
Mensen geloven alles wat er gezegd word.En verraden hun eigen medeburgers.

BAH om misselijk van te worden.

oom agent staat er ook heel trots met een pakje cobra's alsof ie een massa moordenaar heeft opgepakt "kijk eens dames en heren van de pers wat we ontdekt hebben! echte cobra granaat knallers levens gevaarlijk!"

Die pijlen zien er wel zeer interessant uit. Grote pijlen zie je niet veel meer en helaas zijn deze nu dus ook uit de roulatie. :p

Tja heel vervelend natuurlijk maar dat risico loop je natuurlijk. Natuurlijk is het ***lig dat je erbij gelapt wordt maar dat is met alles zo. Je neemt een risico met dat spul en als het goed gaat heb je of veel verdiend of een top oud en nieuw, en nu heb je problemen. Heb er niet zoveel moeite mee ....

Valt mij op dat er nooit iemand is die onderzoekt doet naar wat zo`n hele taskteam met al hun opzet kost in verhouding met het opgespoorde illegaal vuurwerk!

Blijkbaar mogen dit soort dingen wel geld kosten in Nederland!!!

Ik zie trouwens een aantal bonbridge dozen en die pijlen lijken verdacht veel op de ariana rockets die tot een paar jaar geleden nog bij alpeco verkocht werden.

net ook gezien op hart van nederland.
ze zeiden dat er vanavond in t late nieuws meer aandacht was voor iligaal vuurwerk en de schade ofzo daarvan.....

Tja ook hier weer.. ik kan me hier niet zo druk over maken.
Je weet dat je een risico neemt op het moment dat je hiermee begint.. als het goed gaat heb je geluk, als 't mis gaat heb je pech.

Daarbij.. ik zou toch ook niet graag willen dat dat spul in een hok ligt dat aan mijn huis grenst hoor ;)

Back
Bovenaan