Display Box Poseidon

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: 1013
Artikelnaam: Display Box Poseidon
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1920 gram
Aantal Schoten: 1x 30 shots + 4x 25 shots
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Afmetingen:
Kartoninhoud: ...
Richtprijs: € 199,95

O.a. te koop bij: Vulcan

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zijn 2.5" boeketten...hahahaha. dikke sample dus. Effect opbouw ziet er overigens wel goed uit, ben benieuwd bij winkeliers demo's hoe deze presteert.

Ziet er goed uit alleen ik twijfel ook wel een beetje benieuwd hoe die het op winkeliers demo,s gaat doet.. Ook al was het wind stil en mooi weer dan heb je meestal ook wel geluk met cake. cakboxen want 9 van de 10x komt het beter en mooier over:)

Fantastische bak natuurlijk en ik had direct diezelfde vraag, dit leek toch net even té goed.
Ook even gevraagd natuurlijk en ik hoorde dat de bak zoals ie hier is, is getest en door alles heen is gekomen. Na de productie zou er nog eens getest worden in China op kwaliteit en dan zouden ze hem dus moeten zien zoals hier getoond. :)

Dan is het een regelrechte topper, wat een geweldige mooie box.
Ben zeer benieuwd hoe hij presteert op winkeliers demo's.

Als die echt zo in de straat staat zou ik voor het eerst sinds jaren weer naar een vulcan dealer moeten. Wat een prachtige bak, en dan moeten er nog 2 cakes bij!

Hoewel het een hele mooie box is als ik de film van de productie zo zie, ben ik toch niet geheel overtuigd. Hij is totaal niet vergelijkbaar met de film van de Vulcan demo, maar zal in de straat waarschijnlijk wel groot overkomen. Ik lees toch graag eerst wat straat-ervaringen, voorlopig even van de wishlist af.

Ik vind deze heel erg gaaf. Vooral de kometen zijn dik en fel, leuke opbouw, en een echte show in een box. Alleen die prijs he. Het is logisch dat dit een duurder product is, daar er veel verschillende effecten in een enkele cake verwerkt zitten, maar 200 euro voor 5 cakes is gewoon veel te duur, zeker omdat we bij de concurrentie zien dat het goedkoper kan. Ik denk dat met 120-150 euro (excl korting) heel wat freaks hier hadden toegehapt.

Vulcan heeft mij vorig jaar niet bepaald overtuigd met de Grand Finale No 1. Daarmee wil ik niet zeggen dat ze beter de Poseidon kunnen weggeven, maar dat Vulcan weldegelijk zeer goede producten in het assortiment heeft.

Ook deze box heb ik in me achter hooft sins dat bij steenbergen er opstaat je hoort vrij wiening over deze blok
ben ook heel erg benueiwd hoe die is in de straat

China filmpje was natuurlijk te geweldig maar de demofilm laat toch ook een erg mooie box zien! De combi swirling tails naar chrys is top!

Back
Bovenaan