Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Steeds als ik het logo van jullie zie moet ik denken aan Royal Fireworks. Hebben jullie onbewust dat paars in het logo zitten of komt er stiekem toch een vinger van Royal om de hoek kijken ?
Wat betreft t logo, die heeft de oude designer van Royal ontworpen maar heeft er niets mee te maken.
De kleuren zijn mooi toch?
Fireworks for All doet alles zelfstandig.
Als ik nog even snel mijn films van jullie terug kijk dan valt het me op dat eigenlijk alle producten degelijk en geen slechte koop zijn. De kwaliteit en tijdsduur is gewoon goed en de prijzen zijn scherp. Maar voor de freaks zijn de boxen af en toe een beetje in de herhaling vallend of op elkaar lijkend en daarom wat minder spannend en aantrekkelijk dan showboxen van de concurrent. Wat zijn jullie plannen als het gaat om diversiteit in en onderscheidendheid van de producten?
Ik vond overigens het gebruik van de kleur geel in een aantal boxen afgelopen jaar positief opvallend. Erg mooi is die kleur geel als het lukt om daar een cake mee te vullen dan heb je wel een leuk product voor een aantal freaks en de algemene klanten.
Kunnen we dit jaar weer een uitbreiding van het assortiment verwachten zo ja: Komen er dit jaar compound boxen van Fireworks For All?
Komt de clan of six dit jaar gewoon op de markt?
Wat is het idee qua verkooppunten?
Blijft het bij deze winkeliers of komen er punten bij?
Lijkt me gaaf om een verkooppunt in Flevoland te krijgen.
Gaan jullie mee in het grote boxen geweld? Komen er 400 shots bijvoorbeeld.
Hoe ziet de toekomst eruit?
Uitbreidingen van boxen? Fonteinen?
Laatste vraag:
De boxen van jullie zijn fantastisch heb het eerst jaar alle boxen gehad.
Maar de effecten zijn nogal hetzelfde, wat meer diversiteit zou ik echt toejuichen.
Zouden jullie hier mischien mee aan de slag gaan?
Komen jullie ook met compound vuurwerk? Zo ja, hoe zijn jullie van plan de vertraging tussen de cakes aan te pakken?
Goedemiddag,
Zaterdag komen er leden van VWC.
Daarna zal het verslag gepubliceerd worden!
Bedankt voor je reactie en vragen.
Bert Riezebos
www.fireworks4all.nl