Fish Bowl

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 1519
Artikelnaam: Fish Bowl
Bruto Gewicht: 1.050 gram
Netto Kruitgewicht: 365 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Uniek effect met blauwe parels. Het hart van het effect is gevuld met zwermende fish effecten.
Tijdsduur: 40 sec.
Stijghoogte: 45 meter
Afmetingen:
Kartoninhoud: 12/1
Richtprijs: € 24,00

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1519-geisha-fish-bowl-vuurwerkmania_kopie.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Film aan startpost toegevoegd.

Deze vond ik mooi, mine onder, erboven een prima blauw boeket met wat fish erin, helaas is de fish wel vrij snel weg.

Deze lijkt erg veel op de oude Monster trio van Wolff.
Vind alleen het fish effect bij deze cake erg matig helaas.

Gisteren inderdaad hele flinke regenval, en flinke windstoten (de partytent moest worden vastgehouden want deze werd door de wind al eens van de grond getild)

De producten kwamen onder die omstandigheden nog erg goed uit de verf.. en dat maakt me des te nieuwschieriger naar hoe ze presteren bij normale weersomstandigheden.

Deze doet me denken aan de monster trio van wolff, helaas is de fish vrij snel weg! Eens kijken of deze ergens op een winkeldemo wordt geschoten en hoe deze cake dan presteert.

Hierbij mijn filmpje van deze Fish cake zoals bekend gefilmd tijdens harde regen en wind:

Ik denk zelf dat het fish-effect door de harde regen nu snel uitging. Bij het eerste en derde shot bijv. zie je de Fish duidelijker langer blijven hangen dan daarna.

2zr40gj.png

De blauwe boeketten vielen qua grootte tegen, maar het fish-effect was prima uitgewerkt.
Dankzij de stevige wind zwermde het mooi breed door elkaar.

dit jaar nog maar is gehad maar dan zonder paarse gloed in het beeld. Vond hem toch minder dan eerst, wellicht speelde de wind hier een rol in.

Back
Bovenaan